Bankowość internetowa

Odpowiedz

Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Od rana nie mogę zalogować się do Maklera w Moim ING, nie działa również aplikacja mobilna. Na infolinię również nie mogę się dodzwonić. Ile to jeszcze potrwa?

piotrsobien
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
5
27-10-2017
Wiadomość 1 z 8 (64 140 wyświetleń)

Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Dzień dobry,
Również podpinam się pod temat gdyż mi również nie działa aplikacja makler i nie jest widoczna zakładka "Makler" a w aktualnościach nie ma o problemach technicznych żadnej wzmianki.

zibikedom
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
29-10-2018
Wiadomość 2 z 8 (64 099 wyświetleń)

Re: Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Mieliśmy dziś problemy techniczne z naszą bankowością internetową i modułem makler. Wszystko działa już poprawnie. Przepraszamy Was za utrudnienia związane z niedostępnością naszych usług. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 3 z 8 (63 938 wyświetleń)

Re: Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Do aplikacji ING makler nie da się zalogować. W aplikacji Moje ING zniknęło "gielda" a jak probóbuje ją dodać to "Posiadasz już maksymalną ilość kont maklerskich". Faktycznie świetna robota. 👏
soniq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
21-03-2018
Wiadomość 4 z 8 (63 900 wyświetleń)

Re: Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Mieliśmy krótkie wyłączenie Maklera. Teraz możesz już z niego skorzystać. Przepraszam Cię za utrudnienia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 5 z 8 (63 889 wyświetleń)

Re: Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Narażacie klientów na straty przez to ze moduł makler w waszej aplikacji nie działa poprawnie i ty człowieku prosisz się jeszcze o lajka ?? To nie jest pierwszy raz kiedy mam problem z usługa makler na waszej aplikacji i w mojej ocenie wasi klienci którzy są przez to stratni na transakcjach których nie mogą zamknąć powinni składać pozwy zbiorowe o rekompensatę strat które są z waszej winy !!
Marcin887
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
03-12-2020
Wiadomość 6 z 8 (33 990 wyświetleń)

Re: Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

post był z października i to raczej pisała kobieta Emotikon: Bardzo szczęśliwyEmotikon: Bardzo szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Przemo81
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
14
03-12-2020
Wiadomość 7 z 8 (33 971 wyświetleń)

Re: Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Mało tego z 2018 r Emotikon: Bardzo szczęśliwyEmotikon: Bardzo szczęśliwyEmotikon: Bardzo szczęśliwy daj jej lika pewnie już tam nie pracuje

Odpowiedz
0 Lajków
Przemo81
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
14
03-12-2020
Wiadomość 8 z 8 (33 970 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny

Skontaktuj się w tej sprawie ze specjalistą, który przyjmował Twój wniosek.

18-04-2025
Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Witam.

Mam w dowodzie osobistym 2 imiona i są one również wprowadzone do danych mojego konta osobistego w ING (oba imiona wyświetlają się w danych osobistych mojego konta). Natomiast Profil Zaufany prz

...

18-04-2025
Re.: Cele oszczędnościowe - przelew na cel z innego banku

No szkoda. Przydałaby mi się taka możliwośc, jakiś tag w tytule czy coś. 

18-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy