Bankowość internetowa

Odpowiedz
Highlighted

Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Od rana nie mogę zalogować się do Maklera w Moim ING, nie działa również aplikacja mobilna. Na infolinię również nie mogę się dodzwonić. Ile to jeszcze potrwa?

piotrsobien
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
14
5
27-10-2017
Wiadomość 1 z 5 (27 123 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Dzień dobry,
Również podpinam się pod temat gdyż mi również nie działa aplikacja makler i nie jest widoczna zakładka "Makler" a w aktualnościach nie ma o problemach technicznych żadnej wzmianki.

zibikedom
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
1
29-10-2018
Wiadomość 2 z 5 (27 082 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Mieliśmy dziś problemy techniczne z naszą bankowością internetową i modułem makler. Wszystko działa już poprawnie. Przepraszamy Was za utrudnienia związane z niedostępnością naszych usług. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
551
166
12-10-2015
Wiadomość 3 z 5 (26 921 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Do aplikacji ING makler nie da się zalogować. W aplikacji Moje ING zniknęło "gielda" a jak probóbuje ją dodać to "Posiadasz już maksymalną ilość kont maklerskich". Faktycznie świetna robota. 👏
soniq
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
4
1
21-03-2018
Wiadomość 4 z 5 (26 883 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Mieliśmy krótkie wyłączenie Maklera. Teraz możesz już z niego skorzystać. Przepraszam Cię za utrudnienia.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Guru finansów
Guru finansów icon
507
102
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (26 872 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Aplikacja na zegarek

Przekazałem Twoją sugestię do osób zajmujących się rozwojem naszej bankowości mobilnej. W najbliższej przyszłości nie mamy jednak takich planów. Jeżeli coś się zmieni, to damy znać.

23-09-2020
Problem ze zmianą wizerunku karty

Witam,

od jakiegoś czasu mam problem ze zmianą wizerunku karty, za każdym razem pojawia się komunikat "Nie udało się pobrać danych". Karta nie traci ważności. Co jeszcze może być przeszkodą?

23-09-2020
Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Czy od zeszłego roku zmieniło się coś w kwesti podejścia do tej funkcjonalności?
Jakie przeszkody stoją na implementacji regularnego doładowania telefonu?

23-09-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy