O soniq

soniq
1 Polubień
0 Rozwiązań
4 Postów
Re: Problem z płatnością BLIK
Mi nie pomogło. Od kilku dni przestało się pojawiać okno z potwierdzeniem pin. Aplikacja miała i ma wszystkie uprawnienia. Przeinstalowanie nie pomogło, czyszczenie cache nie pomogło.
1
soniq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re: Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna
Do aplikacji ING makler nie da się zalogować. W aplikacji Moje ING zniknęło "gielda" a jak probóbuje ją dodać to "Posiadasz już maksymalną ilość kont maklerskich". Faktycznie świetna robota. 👏
1
soniq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Strona ING makler przestaje działać co kilka minut

Używam przeglądarki Chrome. Po zalogowaniu na konto i przejściu do modułu maklerskiego co 10-15min wyskakuje błąd i trzeba się logować ponownie co jak łatwo się domyśleć jest uciążliwe. To nie jest problem z połączeniem ponieważ inne strony działają stabilnie, połączenie nie z internetem jest przerwane tylko ta strona się wywala :/ Jakieś pomysły?

1
soniq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
OKO Bonus - aktualizacja salda początkowego

Co ile jest aktualizowane saldo początkowe OKO Bonus? Mam saldo z lutego wyższe niż aktualny stan więc bonus nie zadziała. OKO Bonus jest w stałej ofercie ING czy jest ograniczony czasowo?

1
soniq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎21-03-2018 12:38
Data ostatnich odwiedzin ‎19-11-2019 00:39
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 4
Łączna liczba otrzymanych Lajków 1
Posty, które lubię