O soniq

soniq
1 Polubień
0 Rozwiązań
4 Postów
Re: Problem z płatnością BLIK
1
soniq
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Re: Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna
1
soniq
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Strona ING makler przestaje działać co kilka minut
1
soniq
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
OKO Bonus - aktualizacja salda początkowego
1
soniq
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎21-03-2018 12:38
Data ostatnich odwiedzin ‎19-11-2019 00:39
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 4
Łączna liczba otrzymanych Lajków 1
Posty, które lubię
Problem z płatnością BLIK
Dzień dobry, pojawił się pewien problem z płatnością blik, gdy chce zapłacić za cokolwiek aplikacja nie pozwala mi potwierdzić transakcji pinem. Zawsze podczas płatności automatycznie włączała mi się ...
30-11-2019
Re: OKO Bonus - aktualizacja salda początkowego

To zależy od regulaminu dla danej edycji promocji Otwartego Konta Oszczędnościowego Bonus. Obecna edycja trwa do 18 kwietnia 2018 r. Prosimy śledzić informacje na naszej stronie. 

22-03-2018
Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Od rana nie mogę zalogować się do Maklera w Moim ING, nie działa również aplikacja mobilna. Na infolinię również nie mogę się dodzwonić. Ile to jeszcze potrwa?

29-10-2018