20-09-2018 10:48
Używam przeglądarki Chrome. Po zalogowaniu na konto i przejściu do modułu maklerskiego co 10-15min wyskakuje błąd i trzeba się logować ponownie co jak łatwo się domyśleć jest uciążliwe. To nie jest problem z połączeniem ponieważ inne strony działają stabilnie, połączenie nie z internetem jest przerwane tylko ta strona się wywala :/ Jakieś pomysły?
20-09-2018 15:10 | Edytowano: 20-09-2018 15:11
Proszę zaloguj się do Maklera. Po zalogowaniu, na klawiaturze wciśnij klawisz F12. W nowym oknie kliknij zakładkę "Console" (ma być aktywna). Następnie, w oknie, które się otworzyło, po wciśnięciu klawisza F12 wybierz „Errors only” i pozostaw zaznaczone tylko „Errors”. Po utraceniu połączenia zrób zrzut ekranu, klikając "Print Scrn". Proszę, wyślij ten zrzut na nasz adres mailowy: biuromaklerskie@ingbank.pl.
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
8 | |
6 | |
4 | |
4 |