20-09-2018 10:48
Używam przeglądarki Chrome. Po zalogowaniu na konto i przejściu do modułu maklerskiego co 10-15min wyskakuje błąd i trzeba się logować ponownie co jak łatwo się domyśleć jest uciążliwe. To nie jest problem z połączeniem ponieważ inne strony działają stabilnie, połączenie nie z internetem jest przerwane tylko ta strona się wywala :/ Jakieś pomysły?
20-09-2018 15:10 | Edytowano: 20-09-2018 15:11
Proszę zaloguj się do Maklera. Po zalogowaniu, na klawiaturze wciśnij klawisz F12. W nowym oknie kliknij zakładkę "Console" (ma być aktywna). Następnie, w oknie, które się otworzyło, po wciśnięciu klawisza F12 wybierz „Errors only” i pozostaw zaznaczone tylko „Errors”. Po utraceniu połączenia zrób zrzut ekranu, klikając "Print Scrn". Proszę, wyślij ten zrzut na nasz adres mailowy: biuromaklerskie@ingbank.pl.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |