Bankowość internetowa

Odpowiedz

Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Od rana nie mogę zalogować się do Maklera w Moim ING, nie działa również aplikacja mobilna. Na infolinię również nie mogę się dodzwonić. Ile to jeszcze potrwa?

piotrsobien
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
5
27-10-2017
Wiadomość 1 z 8 (63 695 wyświetleń)

Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Dzień dobry,
Również podpinam się pod temat gdyż mi również nie działa aplikacja makler i nie jest widoczna zakładka "Makler" a w aktualnościach nie ma o problemach technicznych żadnej wzmianki.

zibikedom
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
29-10-2018
Wiadomość 2 z 8 (63 654 wyświetleń)

Re: Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Mieliśmy dziś problemy techniczne z naszą bankowością internetową i modułem makler. Wszystko działa już poprawnie. Przepraszamy Was za utrudnienia związane z niedostępnością naszych usług. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 3 z 8 (63 493 wyświetleń)

Re: Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Do aplikacji ING makler nie da się zalogować. W aplikacji Moje ING zniknęło "gielda" a jak probóbuje ją dodać to "Posiadasz już maksymalną ilość kont maklerskich". Faktycznie świetna robota. 👏
soniq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
21-03-2018
Wiadomość 4 z 8 (63 455 wyświetleń)

Re: Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Mieliśmy krótkie wyłączenie Maklera. Teraz możesz już z niego skorzystać. Przepraszam Cię za utrudnienia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 5 z 8 (63 444 wyświetleń)

Re: Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Narażacie klientów na straty przez to ze moduł makler w waszej aplikacji nie działa poprawnie i ty człowieku prosisz się jeszcze o lajka ?? To nie jest pierwszy raz kiedy mam problem z usługa makler na waszej aplikacji i w mojej ocenie wasi klienci którzy są przez to stratni na transakcjach których nie mogą zamknąć powinni składać pozwy zbiorowe o rekompensatę strat które są z waszej winy !!
Marcin887
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
03-12-2020
Wiadomość 6 z 8 (33 545 wyświetleń)

Re: Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

post był z października i to raczej pisała kobieta Emotikon: Bardzo szczęśliwyEmotikon: Bardzo szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Przemo81
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
14
03-12-2020
Wiadomość 7 z 8 (33 526 wyświetleń)

Re: Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Mało tego z 2018 r Emotikon: Bardzo szczęśliwyEmotikon: Bardzo szczęśliwyEmotikon: Bardzo szczęśliwy daj jej lika pewnie już tam nie pracuje

Odpowiedz
0 Lajków
Przemo81
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
14
03-12-2020
Wiadomość 8 z 8 (33 525 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter

...

19-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy