03-12-2020 13:31
W całym tym zamieszaniu, proszę ING o klarowne poinformowanie w sytuacji gdy makler wstanie.
Najlepiej przez aplikację mobilną powiadomieniem.
Trochę u***liwe jest sprawdzanie co kilka minut, czy makler pojawił się w aplikacji czy nie więc dajcie chociaż jasne info kiedy wstanie powiadomieniem.
Bez szukania po aktualnościach na stronie banku, forach,facebookach, twitterach,etc tak jak to było w przypadku awarii.
Sporo ludzi na to czeka więc zapewnijcie im chociaż bezpośredni kanał informacyjny.
Z góry dziękuje i pozdrawiam
Tomek
Widzę że problem pojawił się wcześniej, u mnie dopiero jakiś miesiąc temu. Dzwoniłem na infolinię, udają że o tym nie wiedzieli.
Co więcej, ten skrót do szybkiego przelewu zaczął mi przelewać z konta o
... 29-04-2024Informacyjnie, analiza wniosku o kredyt zakończyła się 22.04. W marcu szacowano, że będzie trwało to ok. 5 tygodni, realnie wyszło 7 tygodni, czyli mniej więcej zgodnie z tym co aktualnie pokazuje pon
... 29-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |