15-02-2023 12:05
24-02-2023 10:00
Analizujemy tę sprawę. Prosimy przekaż nam też zgłoszenie przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Pomoże to naszym specjalistom w weryfikacji problemu.
04-03-2023 14:06
04-04-2023 20:51
05-04-2023 21:25
Dziękujemy za informacje, przekazujemy je do odpowiedniego działu. Przepraszamy za niedogodności.
11-04-2023 19:53
Mam ten sam problem w apce ING (najnowsza wersja) od czasu kiedy używam płatności NFC - Pixel 6a, Android 13. Apka drenuje baterię do momentu kiedy nie kliknę jej "wymuś zatrzymanie". Po każdej płatności NFC problem wraca, tzn. po każdej płatności muszę klikać "wymuś zatrzymanie".
11-04-2023 20:19
12-04-2023 10:02
Prosimy, napiszcie do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Przekażemy Wasze zgłoszenia do zespołu odpowiedzialnego za aplikację mobilną. Nasi specjaliści cały czas pracują nad wyprowadzeniem tego problemu.
12-04-2023 18:58
13-04-2023 21:53
Dobrze, że zgłosiłeś nam sytuację. Pracujemy nad rozwiązaniem. Przepraszamy za trudności w korzystaniu z naszej aplikacji.
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą Maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów. Decyzja oczywiście może być szybciej, każdy jednak wniosek rozpatrujemy
Prosimy skontaktuj się w tej sprawie z nami przez kanały szyfrowane, czat w Moje ING lub nasza infolinia. Postaramy się to sprawdzić.
23-06-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |