Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Pobrałem wczoraj aplikację w wer. 4.9.1. Nie pomogło. Dalej ten sam problem...
Odpowiedz
0 Lajków
cihyjan
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
10-02-2023
Wiadomość 11 z 36 (9 191 wyświetleń)

Re: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Analizujemy tę sprawę. Prosimy przekaż nam też zgłoszenie przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Pomoże to naszym specjalistom w weryfikacji problemu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 12 z 36 (9 058 wyświetleń)

Re: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Wersja 4.9.1, nadal występuje drenaż baterii w telefonie Pixel 6 Pro.
Odpowiedz
0 Lajków
Hawk1985
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
05-04-2017
Wiadomość 13 z 36 (8 935 wyświetleń)

Re: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Wersja 4.9.2
Samsung s21
Android 13
Ui 5.1
Drenaż nie jest ogromny, ale przegrywa z aplikacjami z o wiele dłuższym czasem ekranowym.
Odpowiedz
0 Lajków
Regue
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-04-2023
Wiadomość 14 z 36 (8 495 wyświetleń)

Re: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Dziękujemy za informacje, przekazujemy je do odpowiedniego działu. Przepraszamy za niedogodności. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
263
48
11-02-2020
Wiadomość 15 z 36 (8 453 wyświetleń)

Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Mam ten sam problem w apce ING (najnowsza wersja) od czasu kiedy używam płatności NFC - Pixel 6a, Android 13. Apka drenuje baterię do momentu kiedy nie kliknę jej "wymuś zatrzymanie". Po każdej płatności NFC problem wraca, tzn. po każdej płatności muszę klikać "wymuś zatrzymanie".

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 16 z 36 (8 262 wyświetleń)

Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Identyczny problem u mnie na Samsungu S22+ po rozpoczęciu płacenia zbliżeniowym blikiem, czyli po zmianie domyślnej aplikacji z Google Pay na ING.
Z tego co widzę to problem ciągnie się już od dawna. Czy długo jeszcze będziemy czekali na naprawę?
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
204
55
02-12-2022
Wiadomość 17 z 36 (8 257 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Prosimy, napiszcie do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Przekażemy Wasze zgłoszenia do zespołu odpowiedzialnego za aplikację mobilną. Nasi specjaliści cały czas pracują nad wyprowadzeniem tego problemu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
133
12-04-2017
Wiadomość 18 z 36 (8 226 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Napisałem, ale widzę, że pierwszy post na temat drenażu baterii jest z grudnia, czyli minęło prawie pół roku i problem nie jest rozwiązany.
Tak samo jak mulenie aplikacji. Jestem u Was od listopada i od samego początku mam z tym problem.

Spytam wprost - czy Wy sobie robicie jaja z użytkowników Androida? Przez pół roku nie potrafić naprawić tak poważnych błędów?
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
204
55
02-12-2022
Wiadomość 19 z 36 (8 210 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Dobrze, że zgłosiłeś nam sytuację. Pracujemy nad rozwiązaniem. Przepraszamy za trudności w korzystaniu z naszej aplikacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 20 z 36 (8 161 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy