15-02-2023 12:05
24-02-2023 10:00
Analizujemy tę sprawę. Prosimy przekaż nam też zgłoszenie przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Pomoże to naszym specjalistom w weryfikacji problemu.
04-03-2023 14:06
04-04-2023 20:51
05-04-2023 21:25
Dziękujemy za informacje, przekazujemy je do odpowiedniego działu. Przepraszamy za niedogodności.
11-04-2023 19:53
Mam ten sam problem w apce ING (najnowsza wersja) od czasu kiedy używam płatności NFC - Pixel 6a, Android 13. Apka drenuje baterię do momentu kiedy nie kliknę jej "wymuś zatrzymanie". Po każdej płatności NFC problem wraca, tzn. po każdej płatności muszę klikać "wymuś zatrzymanie".
11-04-2023 20:19
12-04-2023 10:02
Prosimy, napiszcie do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Przekażemy Wasze zgłoszenia do zespołu odpowiedzialnego za aplikację mobilną. Nasi specjaliści cały czas pracują nad wyprowadzeniem tego problemu.
12-04-2023 18:58
13-04-2023 21:53
Dobrze, że zgłosiłeś nam sytuację. Pracujemy nad rozwiązaniem. Przepraszamy za trudności w korzystaniu z naszej aplikacji.
Ewentualnie gdzie bank ma argument aby odrzucić reklamacje to moment złożenia wniosku o zawieszenie rat. Jeżeli ktoś złożył wniosek przed wejściem w życie tej poprawki to w obowiązują go zasady z pier
... 28-09-2023Niestety poprawka zmieniła sporo (taki był jej cel), a rzecznik finansowy musi na jakieś podstawie podważyć decyzje banku.
W ustawie był zapis:
"Okresu zawieszenia spłaty kredytu nie wlicza się do
... 28-09-2023Odmowa jest totalnie bez sensu. Prawda jest taka, że ta poprawka nic nie zmienia. Już po jej uchwaleniu bank wydawał pozytywną odpowiedź na reklamacje. W odpowiedzi nie zaznaczał niestety kiedy dojdzi
... 28-09-2023