Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Pobrałem wczoraj aplikację w wer. 4.9.1. Nie pomogło. Dalej ten sam problem...
Odpowiedz
0 Lajków
cihyjan
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
10-02-2023
Wiadomość 11 z 36 (7 982 wyświetleń)

Re: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Analizujemy tę sprawę. Prosimy przekaż nam też zgłoszenie przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Pomoże to naszym specjalistom w weryfikacji problemu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 12 z 36 (7 849 wyświetleń)

Re: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Wersja 4.9.1, nadal występuje drenaż baterii w telefonie Pixel 6 Pro.
Odpowiedz
0 Lajków
Hawk1985
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
05-04-2017
Wiadomość 13 z 36 (7 726 wyświetleń)

Re: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Wersja 4.9.2
Samsung s21
Android 13
Ui 5.1
Drenaż nie jest ogromny, ale przegrywa z aplikacjami z o wiele dłuższym czasem ekranowym.
Odpowiedz
0 Lajków
Regue
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-04-2023
Wiadomość 14 z 36 (7 286 wyświetleń)

Re: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Dziękujemy za informacje, przekazujemy je do odpowiedniego działu. Przepraszamy za niedogodności. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
254
47
11-02-2020
Wiadomość 15 z 36 (7 244 wyświetleń)

Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Mam ten sam problem w apce ING (najnowsza wersja) od czasu kiedy używam płatności NFC - Pixel 6a, Android 13. Apka drenuje baterię do momentu kiedy nie kliknę jej "wymuś zatrzymanie". Po każdej płatności NFC problem wraca, tzn. po każdej płatności muszę klikać "wymuś zatrzymanie".

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 16 z 36 (7 053 wyświetleń)

Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Identyczny problem u mnie na Samsungu S22+ po rozpoczęciu płacenia zbliżeniowym blikiem, czyli po zmianie domyślnej aplikacji z Google Pay na ING.
Z tego co widzę to problem ciągnie się już od dawna. Czy długo jeszcze będziemy czekali na naprawę?
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
173
48
02-12-2022
Wiadomość 17 z 36 (7 048 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Prosimy, napiszcie do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Przekażemy Wasze zgłoszenia do zespołu odpowiedzialnego za aplikację mobilną. Nasi specjaliści cały czas pracują nad wyprowadzeniem tego problemu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 18 z 36 (7 017 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Napisałem, ale widzę, że pierwszy post na temat drenażu baterii jest z grudnia, czyli minęło prawie pół roku i problem nie jest rozwiązany.
Tak samo jak mulenie aplikacji. Jestem u Was od listopada i od samego początku mam z tym problem.

Spytam wprost - czy Wy sobie robicie jaja z użytkowników Androida? Przez pół roku nie potrafić naprawić tak poważnych błędów?
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
173
48
02-12-2022
Wiadomość 19 z 36 (7 001 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Dobrze, że zgłosiłeś nam sytuację. Pracujemy nad rozwiązaniem. Przepraszamy za trudności w korzystaniu z naszej aplikacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 20 z 36 (6 952 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Terminy podpisania umowy

Błagam ta odpowiedź pokazuje jeszcze większy brak szacunku albo całkowitą niewiedzę na temat tego jak wyglądają wasze procesy od strony klienta lub pośrednika. Jedyne co było możliwe do ogarnięcia to ...

21-04-2025
Re.: Terminy podpisania umowy

Cześć,
przykro mi, że nie znalazł się dla Ciebie termin 😢 Skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek - być może będzie mógł coś zrobić w tej sprawie.

21-04-2025
Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Revolut pod tym względem jest idealnym wzorem.

20-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy