Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Nadal pracujemy nad wyprowadzeniem tej sytuacji. Prosimy o cierpliwość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 31 z 36 (5 428 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Skoro nad tym pracujecie to dlaczego na oficjalne reklamacje (i odwołania od Waszych odpowiedzi) odpowiadacie, że wina jest po stronie telefonu użytkownika?

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
171
48
02-12-2022
Wiadomość 32 z 36 (5 387 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Mam nadzieję, że ogarniecie problem.

Z tego co widzę, to po każdorazowym przeinstalowaniu czy aktualizacji aplikacji drenaż znika... do momentu pierwszej płatności zbliżeniowej i wtedy problem zaczyna się od nowa.

Jeżeli nie potraficie tego naprawić przez tak długi okres, to możliwe, że błąd jest po stronie płatności Google - może wypadałoby, aby wasza ekipa programistów się z nimi skontaktowała i przedstawiła problem?

Odpowiedz
0 Lajków
Danek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
14-05-2023
Wiadomość 33 z 36 (5 379 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Google nie ma z tym nic wspólnego ponieważ problem nie występuje podczas używania Google Pay. Jedynie przy użyciu Visy w telefonie (HCE od ING) i BLIK'a zbliżeniowego czyli tych opcji, które "ogarnia" apka ING.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
171
48
02-12-2022
Wiadomość 34 z 36 (5 373 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Przepraszamy za niedogodności. Nasi technicy pracują nad rozwiązaniem tej sytuacji. Jeśli kłopot dotyczy smartfona Samsung, w którym jest zainstalowana klawiatura tej firmy, to prosimy o pobranie poprawki wydanej przez producenta.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
184
42
23-04-2018
Wiadomość 35 z 36 (5 325 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Dobra, opuszczam ten temat i w ogóle opuszczam to forum, bo czytać tego się nie da. Prosząc o zainstalowanie poprawki dotyczącej klawiatury Samsunga sami przyznajcie się do tego, że nie macie zielonego pojęcia co jest przyczyną problemów z Waszą aplikacją.

Podpowiem - problem dotyczy każdego telefonu (nie tylko Samsunga), drenaż baterii dotyczył konkretnie aplikacji klawiatury (a my piszemy o drenażu spowodowanym Waszą aplikacją) i dodatkowo został dawno naprawiony.

 

Wszystkim czekającym na to, aż ING się ogarnie życzę wytrwałości i cierpliwości, a tym mniej cierpliwym mogę jedynie zalecić przesiadkę na iPhone'a. ING Androida nie ogarnia.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
171
48
02-12-2022
Wiadomość 36 z 36 (5 321 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

Ja posiadam uznana reklamacje przy czym oprocentowanie stałe kończy się 03.2026 i dostałam informacje w dniu uznania reklamacji (czyli gdzieś rok 2023) że wydłuża mi dopiero miesiąc przed końcem obowi

...

25-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Taka sytuacja mogła zdarzyć się po naszej ostatniej aktualizacji aplikacji. Jest wszystko w porządku.

25-03-2025
Re.: Ubezpieczenie spłaty kredytu - zmiana z 0,55% na 0,35% salda kredytu

Zapraszamy do placówki celem sprawdzenia możliwości zmiany pakietu ubezpieczenia na tańszy. Nie wymaga to aneksu.

25-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy