Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Nadal pracujemy nad wyprowadzeniem tej sytuacji. Prosimy o cierpliwość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
585
126
12-04-2017
Wiadomość 31 z 36 (5 038 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Skoro nad tym pracujecie to dlaczego na oficjalne reklamacje (i odwołania od Waszych odpowiedzi) odpowiadacie, że wina jest po stronie telefonu użytkownika?

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
153
45
02-12-2022
Wiadomość 32 z 36 (4 997 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Mam nadzieję, że ogarniecie problem.

Z tego co widzę, to po każdorazowym przeinstalowaniu czy aktualizacji aplikacji drenaż znika... do momentu pierwszej płatności zbliżeniowej i wtedy problem zaczyna się od nowa.

Jeżeli nie potraficie tego naprawić przez tak długi okres, to możliwe, że błąd jest po stronie płatności Google - może wypadałoby, aby wasza ekipa programistów się z nimi skontaktowała i przedstawiła problem?

Odpowiedz
0 Lajków
Danek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
14-05-2023
Wiadomość 33 z 36 (4 989 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Google nie ma z tym nic wspólnego ponieważ problem nie występuje podczas używania Google Pay. Jedynie przy użyciu Visy w telefonie (HCE od ING) i BLIK'a zbliżeniowego czyli tych opcji, które "ogarnia" apka ING.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
153
45
02-12-2022
Wiadomość 34 z 36 (4 983 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Przepraszamy za niedogodności. Nasi technicy pracują nad rozwiązaniem tej sytuacji. Jeśli kłopot dotyczy smartfona Samsung, w którym jest zainstalowana klawiatura tej firmy, to prosimy o pobranie poprawki wydanej przez producenta.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
181
41
23-04-2018
Wiadomość 35 z 36 (4 935 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Dobra, opuszczam ten temat i w ogóle opuszczam to forum, bo czytać tego się nie da. Prosząc o zainstalowanie poprawki dotyczącej klawiatury Samsunga sami przyznajcie się do tego, że nie macie zielonego pojęcia co jest przyczyną problemów z Waszą aplikacją.

Podpowiem - problem dotyczy każdego telefonu (nie tylko Samsunga), drenaż baterii dotyczył konkretnie aplikacji klawiatury (a my piszemy o drenażu spowodowanym Waszą aplikacją) i dodatkowo został dawno naprawiony.

 

Wszystkim czekającym na to, aż ING się ogarnie życzę wytrwałości i cierpliwości, a tym mniej cierpliwym mogę jedynie zalecić przesiadkę na iPhone'a. ING Androida nie ogarnia.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
153
45
02-12-2022
Wiadomość 36 z 36 (4 931 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy