17-05-2023 10:54
Nadal pracujemy nad wyprowadzeniem tej sytuacji. Prosimy o cierpliwość.
18-05-2023 19:11
Skoro nad tym pracujecie to dlaczego na oficjalne reklamacje (i odwołania od Waszych odpowiedzi) odpowiadacie, że wina jest po stronie telefonu użytkownika?
18-05-2023 19:41
Mam nadzieję, że ogarniecie problem.
Z tego co widzę, to po każdorazowym przeinstalowaniu czy aktualizacji aplikacji drenaż znika... do momentu pierwszej płatności zbliżeniowej i wtedy problem zaczyna się od nowa.
Jeżeli nie potraficie tego naprawić przez tak długi okres, to możliwe, że błąd jest po stronie płatności Google - może wypadałoby, aby wasza ekipa programistów się z nimi skontaktowała i przedstawiła problem?
18-05-2023 19:54
Google nie ma z tym nic wspólnego ponieważ problem nie występuje podczas używania Google Pay. Jedynie przy użyciu Visy w telefonie (HCE od ING) i BLIK'a zbliżeniowego czyli tych opcji, które "ogarnia" apka ING.
19-05-2023 20:21
Przepraszamy za niedogodności. Nasi technicy pracują nad rozwiązaniem tej sytuacji. Jeśli kłopot dotyczy smartfona Samsung, w którym jest zainstalowana klawiatura tej firmy, to prosimy o pobranie poprawki wydanej przez producenta.
19-05-2023 21:30
Dobra, opuszczam ten temat i w ogóle opuszczam to forum, bo czytać tego się nie da. Prosząc o zainstalowanie poprawki dotyczącej klawiatury Samsunga sami przyznajcie się do tego, że nie macie zielonego pojęcia co jest przyczyną problemów z Waszą aplikacją.
Podpowiem - problem dotyczy każdego telefonu (nie tylko Samsunga), drenaż baterii dotyczył konkretnie aplikacji klawiatury (a my piszemy o drenażu spowodowanym Waszą aplikacją) i dodatkowo został dawno naprawiony.
Wszystkim czekającym na to, aż ING się ogarnie życzę wytrwałości i cierpliwości, a tym mniej cierpliwym mogę jedynie zalecić przesiadkę na iPhone'a. ING Androida nie ogarnia.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024