Odpowiedz

Autoryzacja w aplikacji

Witam. Czemu podczas logowania do profilu zaufanego trzeba korzystać z logowania się na konto oraz podawania kodu autoryzacji otrzymanego na telefon? Czy jest możliwość przejścia do aplikacji moje ING i potwierdzenia logowania po prostu podając pin w apce?
Odpowiedz
0 Lajków
OKAMIRU
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-05-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 608 wyświetleń)

Re: Autoryzacja w aplikacji

Witaj, 

podczas logowania na profil zaufany trzeba potwierdzić swoją tożsamość poprzez np. zalogowanie się do naszej bankowości. 

 

Logowanie do bankowości wymaga czasem uwierzytelnienia dwuskładnikowego, w przypadku logowania do profilu jest to kod sms.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
128
18
14-12-2020
Wiadomość 2 z 2 (2 548 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy