Odpowiedz

Blik 2 telefony

Witam,

Czy jest możliwość zainstalowania w korzystania z blika na 2 urządzeniach jednocześnie? Np. Tel na androidzie i iPhonie? Czy tylko na jednym urządzeniu. Konto będzie takie samo.
Odpowiedz
0 Lajków
Sikor87
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-06-2018
Wiadomość 1 z 4 (23 571 wyświetleń)

Re: Blik 2 telefony

Możesz maksymalnie trzy urządzenia dodać do zaufanych - co oznacza, że aplikację mobilną wraz z BLIKIEM możesz mieć np. na trzech telefonach. Na każdym urządzeniu skorzystasz z kodów BLIK. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (23 509 wyświetleń)

Re: Blik 2 telefony

były 3 urządzenia i korzystałem, ale jeden telefon musiałem wymienić, teraz nie mogę dodać bo są tylko dwa?!
Odpowiedz
0 Lajków
Heryc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-05-2023
Wiadomość 3 z 4 (11 683 wyświetleń)

Re: Blik 2 telefony

Obecnie możesz mieć dodane dwa urządzenia zaufane. Swoje obecne urządzenia możesz usunąć w Moim ING po wejściu w ikonę osoby (prawy górny róg) - Ustawienia - Aplikacja mobilna - Zaufane urządzenia. Po usunięciu urządzenia możesz dodać nowe - tak, aby były maksymalnie dwa aktywne. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
115
17
14-12-2020
Wiadomość 4 z 4 (11 604 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
konto a kredyt hipoteczny

Dzień dobry. Jestem przed podpisaniem umowy kredytowej, ale muszę założyć konto w banku ING. O udzielenie kredytu wnioskowałam z Małżonkiem. Jakie konto powinniśmy założyć? Wspólne czy osobiste z pełn

...

25-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy