Odpowiedz

Blik 2 telefony

Witam,

Czy jest możliwość zainstalowania w korzystania z blika na 2 urządzeniach jednocześnie? Np. Tel na androidzie i iPhonie? Czy tylko na jednym urządzeniu. Konto będzie takie samo.
Odpowiedz
0 Lajków
Sikor87
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-06-2018
Wiadomość 1 z 4 (21 662 wyświetleń)

Re: Blik 2 telefony

Możesz maksymalnie trzy urządzenia dodać do zaufanych - co oznacza, że aplikację mobilną wraz z BLIKIEM możesz mieć np. na trzech telefonach. Na każdym urządzeniu skorzystasz z kodów BLIK. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (21 600 wyświetleń)

Re: Blik 2 telefony

były 3 urządzenia i korzystałem, ale jeden telefon musiałem wymienić, teraz nie mogę dodać bo są tylko dwa?!
Odpowiedz
0 Lajków
Heryc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-05-2023
Wiadomość 3 z 4 (9 774 wyświetleń)

Re: Blik 2 telefony

Obecnie możesz mieć dodane dwa urządzenia zaufane. Swoje obecne urządzenia możesz usunąć w Moim ING po wejściu w ikonę osoby (prawy górny róg) - Ustawienia - Aplikacja mobilna - Zaufane urządzenia. Po usunięciu urządzenia możesz dodać nowe - tak, aby były maksymalnie dwa aktywne. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
104
16
14-12-2020
Wiadomość 4 z 4 (9 695 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy