Odpowiedz

Blik 2 telefony

Witam,

Czy jest możliwość zainstalowania w korzystania z blika na 2 urządzeniach jednocześnie? Np. Tel na androidzie i iPhonie? Czy tylko na jednym urządzeniu. Konto będzie takie samo.
Odpowiedz
0 Lajków
Sikor87
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-06-2018
Wiadomość 1 z 4 (20 815 wyświetleń)

Re: Blik 2 telefony

Możesz maksymalnie trzy urządzenia dodać do zaufanych - co oznacza, że aplikację mobilną wraz z BLIKIEM możesz mieć np. na trzech telefonach. Na każdym urządzeniu skorzystasz z kodów BLIK. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (20 753 wyświetleń)

Re: Blik 2 telefony

były 3 urządzenia i korzystałem, ale jeden telefon musiałem wymienić, teraz nie mogę dodać bo są tylko dwa?!
Odpowiedz
0 Lajków
Heryc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-05-2023
Wiadomość 3 z 4 (8 927 wyświetleń)

Re: Blik 2 telefony

Obecnie możesz mieć dodane dwa urządzenia zaufane. Swoje obecne urządzenia możesz usunąć w Moim ING po wejściu w ikonę osoby (prawy górny róg) - Ustawienia - Aplikacja mobilna - Zaufane urządzenia. Po usunięciu urządzenia możesz dodać nowe - tak, aby były maksymalnie dwa aktywne. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
101
16
14-12-2020
Wiadomość 4 z 4 (8 848 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy