01-04-2018 19:36
Byłbym wdzięczny za dodanie możliwości podłączenia obu kont do Blika oraz żeby na głównym ekranie startowym dało się dodać dwa bliki.
Przy okazji chciałbym zgłosić błąd; gdy klikam na konto firmowe na ekranie startowym przenosi mnie do domyślnego konta prywatnego co jest bardzo irytujące. Powinno być że jak klikam w ikonke konta firmowego to mnie do niego przenosi, a zamiast tego muszę zrobić 3 dodatkowe kliknięcia, żeby do tego konta przejść.
Pozdrawiam
Dawid
03-04-2018 09:37
Zapisaliśmy Twoja sugestię dotyczącą BLIKa.
Podczas aktywacji aplikacji wybierasz profil domyślny – dla konta firmowego lub indywidualnego.
Jeśli masz ustawiony profil domyślny dla konta indywidualnego, w kółku na ekranie startowym, zobaczysz konto indywidualne. Jeśli ustawisz profil domyślny dla konta firmowego, aplikacja będzie logowała na profil firmowy.
04-04-2018 11:15
Wiem, że mogę ustawić profil domyślny, ale w ciagu dnia kilkanaście razy korzystam z profilu firmowego ORAZ prywatnego.
Wystarczy dla mnie, że większe kółko na ekranie startowym to jest te "domyślne", dlaczego przykładowo jak mam mniejsze kółko z kontem firmowym to mnie do niego nie od razu nie przenosi? To nie ma najmniejszego sensu. Jak ktoś nie chce mieć szybkiego dostępu przykładowo do tego konta firmowego to go nawet nie dodaje na ekran startowy, tak?
Pozdrawiam,
Dawid
05-04-2018 09:17
Na chwilę obecną przekierowanie między produktami osobistymi oraz firmowymi jest możliwe po zalogowaniu do Mojego ING mobile przez trzy poziome kreski w prawym górny rogu. Przyjrzymy się możliwości bezpośredniego przekierowania do wybranego konta z ekranu przed zalogowaniem.
05-04-2018 11:25
02-01-2019 14:31
Witam,
po ponad pol roku widac, ze nic sie nie zmienilo w sprawie propozycji Dawida odnosnie bliku? Osobiscie rowniez wyczekuje tej opcji...
03-01-2019 14:40
W najbliższym czasie nie planujemy takiej zmiany. Twoją wiadomość przekazałam do odpowiedniego zespołu.
23-01-2019 22:06
to jest średnie że ING olewa osoby z kontami firmowymi, szkoda ze to tak tylko dziala dla klientow indywidualnych fajnie
24-01-2019 22:31
Przykro mi, że masz taką opinię
Usługa BLIK dostępna jest zarówno dla kont prywatnych jak i firmowych (jednoosobowa działalność gospodarcza).
Możesz wybrać, do którego konta ma być ona przypisana.
Wystarczy, że w aplikacji wybierzesz opcje:
25-01-2019 09:22
Patrycjo, kto ma czas i ochotę w dzisiejszych czasach jeszcze wybierać? Będąc w sklepie nie będę wchodził przecież do ustawień i zmieniał konta, z którego ma być potrącona kwota.
Osobiscie nie rozumiem dlaczego jest to problem aby były dwa bliki na stronie głównej, przecież na chwila obecna działa podglad dwóch kont (osobistego i firmowego) jednocześnie.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024