28-02-2023 16:44
Witam,
Po aktualizacji systemu do androida wersja 12, na telefonie realme 7 pro pojawia się problem z zalogowaniem do aplikacji przez dostęp do sieci LTE, pokazuje, że nie ma dostępu do internetu mimo , że on jest. Przy połączeniu poprzez wifi nie ma problemu z aplikacją, proszę o aktualizację aplikacji, bo to ewidentnie jej błąd. Próbowałem i usuwałem i instalowałem aplikację na nowo , ale to nie pomogło.
01-03-2023 17:02
Przekazałam Twoje zgłodzenie do osób zajmujących się naszą aplikacja mobilną. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej, przyjmiemy szczegółowe zgłoszenie do działu IT i przyjrzymy się temu.
20-03-2023 14:04
michalkrakow Czy nadal masz dostęp z zalogowaniem do aplikacji?
30-05-2023 19:38
Problem występuje dalej , jeżeli telefon ma włączone wifi i loguje się przez nie to nie ma problemu, problem to zalogowanie się przy połączeniu internetowym sieci play . Ewidentnie coś z aplikacją ing , bo z niczym innym w tym samym momencie nie występuje problem.
31-05-2023 19:46
Zgłoś nam proszę ten problem na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej lub na naszej infolinii pod numerem 32 357 00 69 - przekażemy sprawę do analityków IT.
01-06-2023 08:28
Zgłoszone dzisiaj przez czat przed chwilą.
03-06-2023 15:18
Też mam ten telefon. Mam też custom android 12 i apka działa.
Za to dzisiaj pojawił się inny problem. Po otwarciu aplikacja od razu chce abym się zalogował przy pomocy odcisku, zamiast wyświetlić okno główne z blikiem itd.
04-06-2023 14:24
@Blast6241 Z Twojego wpisu pod innym postem wynika, że możesz już logować się do aplikacji bez kłopotu. Jeśli sytuacja się powtórzy daj nam znać
Witam składałam wniosek o kredyt konsolidacyjny w aplikacji. Decyzja pozytywna lecz potrzebne jest zaświadczenie o zarobkach. Pracodawca wystawił mi takie zaświadczenie na druku ing ale w formie elekt
... 03-12-2024