Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Problem z aplikacją ING na telefonie Ralme 7 pro

Witam,

 

Po aktualizacji systemu do androida wersja 12, na telefonie realme 7 pro pojawia się problem z zalogowaniem do aplikacji przez dostęp do sieci LTE, pokazuje, że nie ma dostępu do internetu mimo , że on jest. Przy połączeniu poprzez wifi nie ma problemu z aplikacją, proszę o aktualizację aplikacji, bo to ewidentnie jej błąd. Próbowałem i usuwałem i instalowałem aplikację na nowo , ale to nie pomogło.

Odpowiedz
0 Lajków
michalkrakow
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
28-02-2023
Wiadomość 1 z 8 (8 638 wyświetleń)

Re: Problem z aplikacją ING na telefonie Ralme 7 pro

Przekazałam Twoje zgłodzenie do osób zajmujących się naszą aplikacja mobilną. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej, przyjmiemy szczegółowe zgłoszenie do działu IT i przyjrzymy się temu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
260
48
11-02-2020
Wiadomość 2 z 8 (8 572 wyświetleń)

Re: Problem z aplikacją ING na telefonie Ralme 7 pro

michalkrakow Czy nadal masz dostęp z zalogowaniem do aplikacji? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 3 z 8 (8 230 wyświetleń)

Re: Problem z aplikacją ING na telefonie Ralme 7 pro

Problem występuje dalej , jeżeli telefon ma włączone wifi i loguje się przez nie to nie ma problemu, problem to zalogowanie się przy połączeniu internetowym sieci play . Ewidentnie coś z aplikacją ing , bo z niczym innym w tym samym momencie nie występuje problem.

Odpowiedz
0 Lajków
michalkrakow
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
28-02-2023
Wiadomość 4 z 8 (7 325 wyświetleń)

Re: Problem z aplikacją ING na telefonie Ralme 7 pro

Zgłoś nam proszę ten problem na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej lub na naszej infolinii pod numerem 32 357 00 69 - przekażemy sprawę do analityków IT.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
220
45
02-09-2021
Wiadomość 5 z 8 (7 260 wyświetleń)

Re: Problem z aplikacją ING na telefonie Ralme 7 pro

Zgłoszone dzisiaj przez czat przed chwilą.

michalkrakow
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
28-02-2023
Wiadomość 6 z 8 (7 231 wyświetleń)

Re: Problem z aplikacją ING na telefonie Ralme 7 pro

Też mam ten telefon. Mam też custom android 12 i apka działa.

Za to dzisiaj pojawił się inny problem. Po otwarciu aplikacja od razu chce abym się zalogował przy pomocy odcisku, zamiast wyświetlić okno główne z blikiem itd.

Odpowiedz
0 Lajków
Blast6241
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
10
26-10-2022
Wiadomość 7 z 8 (7 105 wyświetleń)

Re: Problem z aplikacją ING na telefonie Ralme 7 pro

@Blast6241  Z Twojego wpisu pod innym postem wynika, że możesz już logować się do aplikacji bez kłopotu. Jeśli sytuacja się powtórzy daj nam znać Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 8 z 8 (7 023 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

Witam,

 

zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z

...

17-11-2025
Re: Wydłużenie okresu budowlanego

Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

17-11-2025
Re: Wpłata pieniędzy i wyłączył się wpłatomat

Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu. 

17-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy