Odpowiedz

BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Byłbym wdzięczny za dodanie możliwości podłączenia obu kont do Blika oraz żeby na głównym ekranie startowym dało się dodać dwa bliki.

 

Przy okazji chciałbym zgłosić błąd; gdy klikam na konto firmowe na ekranie startowym przenosi mnie do domyślnego konta prywatnego co jest bardzo irytujące. Powinno być że jak klikam w ikonke konta firmowego to mnie do niego przenosi, a zamiast tego muszę zrobić 3 dodatkowe kliknięcia, żeby do tego konta przejść.

 

Pozdrawiam

Dawid

Odpowiedz
0 Lajków
dawidd
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
17
01-04-2018
Wiadomość 1 z 16 (30 370 wyświetleń)

Re: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Zapisaliśmy Twoja sugestię dotyczącą BLIKa.

Podczas aktywacji aplikacji wybierasz profil domyślny – dla konta firmowego lub indywidualnego.

Jeśli masz ustawiony profil domyślny dla konta indywidualnego, w kółku na ekranie startowym, zobaczysz konto indywidualne. Jeśli ustawisz profil domyślny dla konta firmowego, aplikacja będzie logowała na profil firmowy. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
555
125
04-09-2015
Wiadomość 2 z 16 (30 216 wyświetleń)

Re: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Wiem, że mogę ustawić profil domyślny, ale w ciagu dnia kilkanaście razy korzystam z profilu firmowego ORAZ prywatnego. 

Wystarczy dla mnie, że większe kółko na ekranie startowym to jest te "domyślne", dlaczego przykładowo jak mam mniejsze kółko z kontem firmowym to mnie do niego nie od razu nie przenosi? To nie ma najmniejszego sensu. Jak ktoś nie chce mieć szybkiego dostępu przykładowo do tego konta firmowego to go nawet nie dodaje na ekran startowy, tak?

 

Pozdrawiam,

Dawid

Odpowiedz
0 Lajków
dawidd
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
17
01-04-2018
Wiadomość 3 z 16 (30 128 wyświetleń)

Re: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Na chwilę obecną przekierowanie między produktami osobistymi oraz firmowymi jest możliwe po zalogowaniu do Mojego ING mobile przez trzy poziome kreski w prawym górny rogu. Przyjrzymy się możliwości bezpośredniego przekierowania do wybranego konta z ekranu przed zalogowaniem. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 4 z 16 (30 027 wyświetleń)

Re: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Trzymam kciuki Emotikon: Szczęśliwy przyspieszyłoby to znacznie korzystanie z aplikacji dla użytkowników obu kont
Odpowiedz
0 Lajków
dawidd
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
17
01-04-2018
Wiadomość 5 z 16 (30 009 wyświetleń)

Re: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Witam,

 

po ponad pol roku widac, ze nic sie nie zmienilo w sprawie propozycji Dawida odnosnie bliku? Osobiscie rowniez wyczekuje tej opcji...

kamcio
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
5
24-07-2018
Wiadomość 6 z 16 (27 985 wyświetleń)

Re: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

W najbliższym czasie nie planujemy takiej zmiany. Twoją wiadomość przekazałam do odpowiedniego zespołu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
185
42
23-04-2018
Wiadomość 7 z 16 (27 885 wyświetleń)

Re: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

to jest średnie że ING olewa osoby z kontami firmowymi, szkoda ze to tak tylko dziala dla klientow indywidualnych fajnie

Odpowiedz
0 Lajków
relieff5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
24-11-2016
Wiadomość 8 z 16 (27 192 wyświetleń)

Re: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Przykro mi, że masz taką opinię Emotikon: Smutny
Usługa BLIK dostępna jest zarówno dla kont prywatnych jak i firmowych (jednoosobowa działalność gospodarcza).
Możesz wybrać, do którego konta ma być ona przypisana.
Wystarczy, że w aplikacji wybierzesz opcje:

  • Karty i płatności telefonem/Płatności BLIK/Zmień konto BLIK.

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 9 z 16 (27 068 wyświetleń)

Re: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Patrycjo, kto ma czas i ochotę w dzisiejszych czasach jeszcze wybierać? Będąc w sklepie nie będę wchodził przecież do ustawień i zmieniał konta, z którego ma być potrącona kwota.

Osobiscie nie rozumiem dlaczego jest to problem aby były dwa bliki na stronie głównej, przecież na chwila obecna działa podglad dwóch kont (osobistego i firmowego) jednocześnie.

kamcio
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
5
24-07-2018
Wiadomość 10 z 16 (27 008 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy