Odpowiedz

BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Byłbym wdzięczny za dodanie możliwości podłączenia obu kont do Blika oraz żeby na głównym ekranie startowym dało się dodać dwa bliki.

 

Przy okazji chciałbym zgłosić błąd; gdy klikam na konto firmowe na ekranie startowym przenosi mnie do domyślnego konta prywatnego co jest bardzo irytujące. Powinno być że jak klikam w ikonke konta firmowego to mnie do niego przenosi, a zamiast tego muszę zrobić 3 dodatkowe kliknięcia, żeby do tego konta przejść.

 

Pozdrawiam

Dawid

Odpowiedz
0 Lajków
dawidd
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
17
01-04-2018
Wiadomość 1 z 16 (28 213 wyświetleń)

Re: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Zapisaliśmy Twoja sugestię dotyczącą BLIKa.

Podczas aktywacji aplikacji wybierasz profil domyślny – dla konta firmowego lub indywidualnego.

Jeśli masz ustawiony profil domyślny dla konta indywidualnego, w kółku na ekranie startowym, zobaczysz konto indywidualne. Jeśli ustawisz profil domyślny dla konta firmowego, aplikacja będzie logowała na profil firmowy. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 2 z 16 (28 059 wyświetleń)

Re: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Wiem, że mogę ustawić profil domyślny, ale w ciagu dnia kilkanaście razy korzystam z profilu firmowego ORAZ prywatnego. 

Wystarczy dla mnie, że większe kółko na ekranie startowym to jest te "domyślne", dlaczego przykładowo jak mam mniejsze kółko z kontem firmowym to mnie do niego nie od razu nie przenosi? To nie ma najmniejszego sensu. Jak ktoś nie chce mieć szybkiego dostępu przykładowo do tego konta firmowego to go nawet nie dodaje na ekran startowy, tak?

 

Pozdrawiam,

Dawid

Odpowiedz
0 Lajków
dawidd
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
17
01-04-2018
Wiadomość 3 z 16 (27 971 wyświetleń)

Re: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Na chwilę obecną przekierowanie między produktami osobistymi oraz firmowymi jest możliwe po zalogowaniu do Mojego ING mobile przez trzy poziome kreski w prawym górny rogu. Przyjrzymy się możliwości bezpośredniego przekierowania do wybranego konta z ekranu przed zalogowaniem. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 16 (27 870 wyświetleń)

Re: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Trzymam kciuki Emotikon: Szczęśliwy przyspieszyłoby to znacznie korzystanie z aplikacji dla użytkowników obu kont
Odpowiedz
0 Lajków
dawidd
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
17
01-04-2018
Wiadomość 5 z 16 (27 852 wyświetleń)

Re: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Witam,

 

po ponad pol roku widac, ze nic sie nie zmienilo w sprawie propozycji Dawida odnosnie bliku? Osobiscie rowniez wyczekuje tej opcji...

kamcio
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
5
24-07-2018
Wiadomość 6 z 16 (25 828 wyświetleń)

Re: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

W najbliższym czasie nie planujemy takiej zmiany. Twoją wiadomość przekazałam do odpowiedniego zespołu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
181
41
23-04-2018
Wiadomość 7 z 16 (25 728 wyświetleń)

Re: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

to jest średnie że ING olewa osoby z kontami firmowymi, szkoda ze to tak tylko dziala dla klientow indywidualnych fajnie

Odpowiedz
0 Lajków
relieff5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
24-11-2016
Wiadomość 8 z 16 (25 035 wyświetleń)

Re: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Przykro mi, że masz taką opinię Emotikon: Smutny
Usługa BLIK dostępna jest zarówno dla kont prywatnych jak i firmowych (jednoosobowa działalność gospodarcza).
Możesz wybrać, do którego konta ma być ona przypisana.
Wystarczy, że w aplikacji wybierzesz opcje:

  • Karty i płatności telefonem/Płatności BLIK/Zmień konto BLIK.

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 9 z 16 (24 911 wyświetleń)

Re: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Patrycjo, kto ma czas i ochotę w dzisiejszych czasach jeszcze wybierać? Będąc w sklepie nie będę wchodził przecież do ustawień i zmieniał konta, z którego ma być potrącona kwota.

Osobiscie nie rozumiem dlaczego jest to problem aby były dwa bliki na stronie głównej, przecież na chwila obecna działa podglad dwóch kont (osobistego i firmowego) jednocześnie.

kamcio
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
5
24-07-2018
Wiadomość 10 z 16 (24 851 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 

13-11-2024
Kredyt hipoteczny a służebność

Dzień dobry,

 

czy ING udziela kredytu hipotecznego na budowę domu na działce ze służebnością gruntową niewielkiego obszaru tej działki?

 

Pozdrawiam

13-11-2024
Re.: Karta debetowa do wyboru VISA/MC

Dziękujemy za opinie, przekazaliśmy to do odpowiedniego działu.

13-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy