Odpowiedz

Blik 2 telefony

Witam,

Czy jest możliwość zainstalowania w korzystania z blika na 2 urządzeniach jednocześnie? Np. Tel na androidzie i iPhonie? Czy tylko na jednym urządzeniu. Konto będzie takie samo.
Odpowiedz
0 Lajków
Sikor87
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-06-2018
Wiadomość 1 z 4 (18 859 wyświetleń)

Re: Blik 2 telefony

Możesz maksymalnie trzy urządzenia dodać do zaufanych - co oznacza, że aplikację mobilną wraz z BLIKIEM możesz mieć np. na trzech telefonach. Na każdym urządzeniu skorzystasz z kodów BLIK. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Moderator
Moderator icon
425
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (18 797 wyświetleń)

Re: Blik 2 telefony

były 3 urządzenia i korzystałem, ale jeden telefon musiałem wymienić, teraz nie mogę dodać bo są tylko dwa?!
Odpowiedz
0 Lajków
Heryc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-05-2023
Wiadomość 3 z 4 (6 971 wyświetleń)

Re: Blik 2 telefony

Obecnie możesz mieć dodane dwa urządzenia zaufane. Swoje obecne urządzenia możesz usunąć w Moim ING po wejściu w ikonę osoby (prawy górny róg) - Ustawienia - Aplikacja mobilna - Zaufane urządzenia. Po usunięciu urządzenia możesz dodać nowe - tak, aby były maksymalnie dwa aktywne. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
93
16
14-12-2020
Wiadomość 4 z 4 (6 892 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy