15-02-2023 12:05
24-02-2023 10:00
Analizujemy tę sprawę. Prosimy przekaż nam też zgłoszenie przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Pomoże to naszym specjalistom w weryfikacji problemu.
04-03-2023 14:06
04-04-2023 20:51
05-04-2023 21:25
Dziękujemy za informacje, przekazujemy je do odpowiedniego działu. Przepraszamy za niedogodności.
11-04-2023 19:53
Mam ten sam problem w apce ING (najnowsza wersja) od czasu kiedy używam płatności NFC - Pixel 6a, Android 13. Apka drenuje baterię do momentu kiedy nie kliknę jej "wymuś zatrzymanie". Po każdej płatności NFC problem wraca, tzn. po każdej płatności muszę klikać "wymuś zatrzymanie".
11-04-2023 20:19
12-04-2023 10:02
Prosimy, napiszcie do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Przekażemy Wasze zgłoszenia do zespołu odpowiedzialnego za aplikację mobilną. Nasi specjaliści cały czas pracują nad wyprowadzeniem tego problemu.
12-04-2023 18:58
13-04-2023 21:53
Dobrze, że zgłosiłeś nam sytuację. Pracujemy nad rozwiązaniem. Przepraszamy za trudności w korzystaniu z naszej aplikacji.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024