04-12-2022 19:18
05-12-2022 11:23
05-12-2022 16:42
07-12-2022 18:21
Sytuacja jest nam znana i pracujemy już nad jej wyprowadzeniem. Przepraszamy za niedogodności.
19-01-2023 11:42
Kiedy możemy się spodziewać poprawki? W ciągu nocy aplikacja pożera kilkadziesiąt procent baterii - u mnie na Pixel 7 Pro.
20-01-2023 11:52
Nadal analizujemy tę kwestię. Gdy tylko udostępnimy kolejną aktualizację, prosimy o jej instalację.
08-02-2023 04:01
09-02-2023 08:40
Jaką masz wersję aplikacji Moje ING? Podaj też, proszę, wersję Androida.
10-02-2023 20:24
10-02-2023 20:42
Jesteśmy na etapie udostępniania wersji aplikacji 4.9.0. Powinna ona rozwiązać ten problem.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024