04-12-2022 19:18
05-12-2022 11:23
05-12-2022 16:42
07-12-2022 18:21
Sytuacja jest nam znana i pracujemy już nad jej wyprowadzeniem. Przepraszamy za niedogodności.
19-01-2023 11:42
Kiedy możemy się spodziewać poprawki? W ciągu nocy aplikacja pożera kilkadziesiąt procent baterii - u mnie na Pixel 7 Pro.
20-01-2023 11:52
Nadal analizujemy tę kwestię. Gdy tylko udostępnimy kolejną aktualizację, prosimy o jej instalację.
08-02-2023 04:01
09-02-2023 08:40
Jaką masz wersję aplikacji Moje ING? Podaj też, proszę, wersję Androida.
10-02-2023 20:24
10-02-2023 20:42
Jesteśmy na etapie udostępniania wersji aplikacji 4.9.0. Powinna ona rozwiązać ten problem.
Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni
... 25-11-2024Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".
25-11-2024