04-12-2022 19:18
05-12-2022 11:23
05-12-2022 16:42
07-12-2022 18:21
Sytuacja jest nam znana i pracujemy już nad jej wyprowadzeniem. Przepraszamy za niedogodności.
19-01-2023 11:42
Kiedy możemy się spodziewać poprawki? W ciągu nocy aplikacja pożera kilkadziesiąt procent baterii - u mnie na Pixel 7 Pro.
20-01-2023 11:52
Nadal analizujemy tę kwestię. Gdy tylko udostępnimy kolejną aktualizację, prosimy o jej instalację.
08-02-2023 04:01
09-02-2023 08:40
Jaką masz wersję aplikacji Moje ING? Podaj też, proszę, wersję Androida.
10-02-2023 20:24
10-02-2023 20:42
Jesteśmy na etapie udostępniania wersji aplikacji 4.9.0. Powinna ona rozwiązać ten problem.
Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024