04-12-2022 19:18
05-12-2022 11:23
05-12-2022 16:42
07-12-2022 18:21
Sytuacja jest nam znana i pracujemy już nad jej wyprowadzeniem. Przepraszamy za niedogodności.
19-01-2023 11:42
Kiedy możemy się spodziewać poprawki? W ciągu nocy aplikacja pożera kilkadziesiąt procent baterii - u mnie na Pixel 7 Pro.
20-01-2023 11:52
Nadal analizujemy tę kwestię. Gdy tylko udostępnimy kolejną aktualizację, prosimy o jej instalację.
08-02-2023 04:01
09-02-2023 08:40
Jaką masz wersję aplikacji Moje ING? Podaj też, proszę, wersję Androida.
10-02-2023 20:24
10-02-2023 20:42
Jesteśmy na etapie udostępniania wersji aplikacji 4.9.0. Powinna ona rozwiązać ten problem.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024