Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Witam
Mam problem z drenażem baterii w telefonie po aktualizacji do androida 13.
Sprawdzane na dwóch telefonach Google Pixel 4A, i Google Pixel 6 Pro.
Po włączeniu ograniczeniu baterii nadal ją drenuje jeśli pozostaje w tle (na androidzie 12 nie było tego problemu)
Screenshot_20221125-173833.png ‏1 KB
Odpowiedz
0 Lajków
Hawk1985
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
05-04-2017
Wiadomość 1 z 36 (14 913 wyświetleń)

Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Nie skanowałeś przypadkiem na przykład kodu QR w autobusie? U mnie na Samsungu jest ten sam błąd, aplikacja cały czas korzysta w tle z aparatu pomimo tego, że już dawno nie powinna.
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
201
55
02-12-2022
Wiadomość 2 z 36 (14 865 wyświetleń)

Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

U mnie na dostęp tylko do powiadomień i lokalizacji, do aparatu nie.
Mało tego aplikacja ma "ograniczenie" jeśli chodzi o zużyciu baterii.

Żadnych QR kodów nie skanowałem.

Wszystkie aplikacje w tle wieczorem zamknąłem, a rano kilka h od odłączenia z ładowarki aplikacja zjadła 13%, podczas gdy nie była używana.

Na androidzie 12 o ile pamiętam miałem włączona optymalizację baterii, i tak się nie działo.
Na 13 pomimo ustawieniu ograniczeń drenuje baterię.
Screenshot_20221205-163719.png ‏1 KB
Odpowiedz
0 Lajków
Hawk1985
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
05-04-2017
Wiadomość 3 z 36 (14 844 wyświetleń)

Re: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Sytuacja jest nam znana i pracujemy już nad jej wyprowadzeniem. Przepraszamy za niedogodności.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
496
88
18-01-2021
Wiadomość 4 z 36 (14 739 wyświetleń)

Re: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Kiedy możemy się spodziewać poprawki? W ciągu nocy aplikacja pożera kilkadziesiąt procent baterii - u mnie na Pixel 7 Pro.

Odpowiedz
0 Lajków
andrzej_001
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
19-01-2023
Wiadomość 5 z 36 (14 006 wyświetleń)

Re: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Nadal analizujemy tę kwestię. Gdy tylko udostępnimy kolejną aktualizację, prosimy o jej instalację. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021
Wiadomość 6 z 36 (13 957 wyświetleń)

Re: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Nadal nic? Pożera baterie niesamowicie. Galaxy s22, użyłem chyba tylko do płatności blik.
Odpowiedz
0 Lajków
PROCTON
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-02-2023
Wiadomość 7 z 36 (13 322 wyświetleń)

Re: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Jaką masz wersję aplikacji Moje ING? Podaj też, proszę, wersję Androida.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
175
25
02-09-2021
Wiadomość 8 z 36 (13 210 wyświetleń)

Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

U mnie też strasznie zjada baterię. SG S10e, Android 12 One UI 4.1, wersja aplikacji 4.8.1. Proszę o pomoc, dziś już ładowałem telefon 2 razy prawie do pełna. Narzędzie diagnostyczne Androida wskazuje, że aplikacja ing zużyła ponad 100% baterii.
Odpowiedz
0 Lajków
cihyjan
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
10-02-2023
Wiadomość 9 z 36 (13 111 wyświetleń)

Re: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Jesteśmy na etapie udostępniania wersji aplikacji 4.9.0. Powinna ona rozwiązać ten problem. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 10 z 36 (13 098 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Hasło maskowane / partial password

Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h

...

18-11-2025
Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

Witam,

 

zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z

...

17-11-2025
Re: Wydłużenie okresu budowlanego

Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

17-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy