15-02-2023 12:05
24-02-2023 10:00
Analizujemy tę sprawę. Prosimy przekaż nam też zgłoszenie przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Pomoże to naszym specjalistom w weryfikacji problemu.
04-03-2023 14:06
04-04-2023 20:51
05-04-2023 21:25
Dziękujemy za informacje, przekazujemy je do odpowiedniego działu. Przepraszamy za niedogodności.
11-04-2023 19:53
Mam ten sam problem w apce ING (najnowsza wersja) od czasu kiedy używam płatności NFC - Pixel 6a, Android 13. Apka drenuje baterię do momentu kiedy nie kliknę jej "wymuś zatrzymanie". Po każdej płatności NFC problem wraca, tzn. po każdej płatności muszę klikać "wymuś zatrzymanie".
11-04-2023 20:19
12-04-2023 10:02
Prosimy, napiszcie do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Przekażemy Wasze zgłoszenia do zespołu odpowiedzialnego za aplikację mobilną. Nasi specjaliści cały czas pracują nad wyprowadzeniem tego problemu.
12-04-2023 18:58
13-04-2023 21:53
Dobrze, że zgłosiłeś nam sytuację. Pracujemy nad rozwiązaniem. Przepraszamy za trudności w korzystaniu z naszej aplikacji.
Witam
W jaki sposób mogę w koncie firmowym eksportować historię rachunku do formatu xml tak, aby program księgowy mógł zaczytać wszystkie operacje?
Dodam, iż inne banki nie mają z tym problemu. W ing ni
... 03-10-2024Kwota nadpłaty zawsze jest przeznaczona na zmniejszenie kapitału, nie ma znaczenia, czy tak chcesz, czy nie - nadpłaca się kapitał, a nie odsetki.
Nie ma znaczenia, kiedy nadpłacasz.
02-10-2024