Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Pobrałem wczoraj aplikację w wer. 4.9.1. Nie pomogło. Dalej ten sam problem...
Odpowiedz
0 Lajków
cihyjan
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
10-02-2023
Wiadomość 11 z 36 (7 387 wyświetleń)

Re: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Analizujemy tę sprawę. Prosimy przekaż nam też zgłoszenie przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Pomoże to naszym specjalistom w weryfikacji problemu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 12 z 36 (7 254 wyświetleń)

Re: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Wersja 4.9.1, nadal występuje drenaż baterii w telefonie Pixel 6 Pro.
Odpowiedz
0 Lajków
Hawk1985
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
05-04-2017
Wiadomość 13 z 36 (7 131 wyświetleń)

Re: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Wersja 4.9.2
Samsung s21
Android 13
Ui 5.1
Drenaż nie jest ogromny, ale przegrywa z aplikacjami z o wiele dłuższym czasem ekranowym.
Odpowiedz
0 Lajków
Regue
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-04-2023
Wiadomość 14 z 36 (6 691 wyświetleń)

Re: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Dziękujemy za informacje, przekazujemy je do odpowiedniego działu. Przepraszamy za niedogodności. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
250
47
11-02-2020
Wiadomość 15 z 36 (6 649 wyświetleń)

Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Mam ten sam problem w apce ING (najnowsza wersja) od czasu kiedy używam płatności NFC - Pixel 6a, Android 13. Apka drenuje baterię do momentu kiedy nie kliknę jej "wymuś zatrzymanie". Po każdej płatności NFC problem wraca, tzn. po każdej płatności muszę klikać "wymuś zatrzymanie".

Odpowiedz
0 Lajków
progidek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-04-2023
Wiadomość 16 z 36 (6 458 wyświetleń)

Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Identyczny problem u mnie na Samsungu S22+ po rozpoczęciu płacenia zbliżeniowym blikiem, czyli po zmianie domyślnej aplikacji z Google Pay na ING.
Z tego co widzę to problem ciągnie się już od dawna. Czy długo jeszcze będziemy czekali na naprawę?
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
153
45
02-12-2022
Wiadomość 17 z 36 (6 453 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Prosimy, napiszcie do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Przekażemy Wasze zgłoszenia do zespołu odpowiedzialnego za aplikację mobilną. Nasi specjaliści cały czas pracują nad wyprowadzeniem tego problemu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
585
126
12-04-2017
Wiadomość 18 z 36 (6 422 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Napisałem, ale widzę, że pierwszy post na temat drenażu baterii jest z grudnia, czyli minęło prawie pół roku i problem nie jest rozwiązany.
Tak samo jak mulenie aplikacji. Jestem u Was od listopada i od samego początku mam z tym problem.

Spytam wprost - czy Wy sobie robicie jaja z użytkowników Androida? Przez pół roku nie potrafić naprawić tak poważnych błędów?
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
153
45
02-12-2022
Wiadomość 19 z 36 (6 406 wyświetleń)

Re: Re.: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Dobrze, że zgłosiłeś nam sytuację. Pracujemy nad rozwiązaniem. Przepraszamy za trudności w korzystaniu z naszej aplikacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 20 z 36 (6 357 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy