11-03-2020 18:28
11-03-2020 20:45
Przekazałam wiadomość do naszych specjalistów z prośbą o przyspieszenie Twojej sprawy.
12-03-2020 08:48
Proszę, sprawdź w wiadomościach Moim ING czy otrzymałaś jakieś nowe informacje w swojej sprawie.
12-03-2020 15:05
23-03-2020 21:22 | Edytowano: 23-03-2020 21:23
czy odzyskała Pani pieniądze ? pytam ponieważ mam taka samą sytuację tylko że w łodzi, wpłaciłem 2100 zł i wpłatomat mi nie zaksięgował zgłosiłem na infolinię reklamację i 2-tyg. na rozparzenie to jest jakiś absurd. W zeszłym roku jesienią miałem podobną sytuacje ale pieniądze odzyskałem praktycznie od razu.
23-03-2020 21:33
14-06-2020 15:29
14-06-2020 16:40
Moran Podaj nam numer Twojego zgłoszenia. Przekażemy sprawę do odpowiedniego działu.
14-06-2020 19:30
14-06-2020 19:33
Simon86 Możemy nie zaksięgować pieniędzy w przypadku, gdy na koncie jest zajęcie egzekucyjne. Wtedy udostępnimy je dopiero w poniedziałek.
Jeśli nie masz zajęcia na swoim koncie, to proszę, zadzwoń do nas pod numer 32 357 00 12. Przyjmiemy zgłoszenie.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |