11-03-2020 18:28
11-03-2020 20:45
Przekazałam wiadomość do naszych specjalistów z prośbą o przyspieszenie Twojej sprawy.
12-03-2020 08:48
Proszę, sprawdź w wiadomościach Moim ING czy otrzymałaś jakieś nowe informacje w swojej sprawie.
12-03-2020 15:05
23-03-2020 21:22 | Edytowano: 23-03-2020 21:23
czy odzyskała Pani pieniądze ? pytam ponieważ mam taka samą sytuację tylko że w łodzi, wpłaciłem 2100 zł i wpłatomat mi nie zaksięgował zgłosiłem na infolinię reklamację i 2-tyg. na rozparzenie to jest jakiś absurd. W zeszłym roku jesienią miałem podobną sytuacje ale pieniądze odzyskałem praktycznie od razu.
23-03-2020 21:33
14-06-2020 15:29
14-06-2020 16:40
Moran Podaj nam numer Twojego zgłoszenia. Przekażemy sprawę do odpowiedniego działu.
14-06-2020 19:30
14-06-2020 19:33
Simon86 Możemy nie zaksięgować pieniędzy w przypadku, gdy na koncie jest zajęcie egzekucyjne. Wtedy udostępnimy je dopiero w poniedziałek.
Jeśli nie masz zajęcia na swoim koncie, to proszę, zadzwoń do nas pod numer 32 357 00 12. Przyjmiemy zgłoszenie.
Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
06-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |