Odpowiedz

Wpłatomat wciągnął moje pieniadze

Dzień dobry, dnia 12.06.2020 bankomat w placówce ING w Piasecznie wciągnął mi 6420zl. Są one mi niezbędne do życia. Proszę o pilne potraktowanie sprawy. Brak takich środków uniemożliwia mi dalsze funkcjonowanie w okresie Koronowirusa. Jeśli sprawa nie zostanie załatwiona przez 7 dni zgłaszam to do Rzecznika Finansowego oraz do Trybunału Praw w Strassburgu. Za poniesioną stratę żądam rekompensaty 20%. Mój nr zgłoszenia to 009655/062020
Odpowiedz
0 Lajków
Dominonr
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
12-06-2020
Wiadomość 1 z 3 (4 661 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął moje pieniadze

Dziękuję, ze podałeś nam numer Twojego zgłoszenia. Przekazałam je do odpowiedniego zespołu. Zrobimy wszystko, co możemy, aby jak najszybciej zająć się Twoją sprawą. Rozumiemy tę sytuację 😥

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 3 (4 659 wyświetleń)

Re: Wpłatomat wciągnął moje pieniadze

@Dominonr Czy otrzymałeś jakieś informacje w swojej sprawie?

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 3 z 3 (4 546 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy