12-06-2020 17:01
12-06-2020 17:10
Dziękuję, ze podałeś nam numer Twojego zgłoszenia. Przekazałam je do odpowiedniego zespołu. Zrobimy wszystko, co możemy, aby jak najszybciej zająć się Twoją sprawą. Rozumiemy tę sytuację 😥
18-06-2020 09:44
@Dominonr Czy otrzymałeś jakieś informacje w swojej sprawie?
Dla mnie wycofanie paczek to już zdecydowanie za dużo na moje nerwy. Najpierw była nowa piękna aplikacja i brak możliwości logowania na telefonie dla kilku firm, potem problem z odświeżaniem po imporc
... 20-05-2025@ArekK Doskonale rozumieją tylko nie ma odpowiedniej woli. W ING Business paczek jakoś nie likwidują (tam paczki nawet split payment mają).
20-05-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |