11-03-2020 18:28
11-03-2020 20:45
Przekazałam wiadomość do naszych specjalistów z prośbą o przyspieszenie Twojej sprawy.
12-03-2020 08:48
Proszę, sprawdź w wiadomościach Moim ING czy otrzymałaś jakieś nowe informacje w swojej sprawie.
12-03-2020 15:05
23-03-2020 21:22 | Edytowano: 23-03-2020 21:23
czy odzyskała Pani pieniądze ? pytam ponieważ mam taka samą sytuację tylko że w łodzi, wpłaciłem 2100 zł i wpłatomat mi nie zaksięgował zgłosiłem na infolinię reklamację i 2-tyg. na rozparzenie to jest jakiś absurd. W zeszłym roku jesienią miałem podobną sytuacje ale pieniądze odzyskałem praktycznie od razu.
23-03-2020 21:33
14-06-2020 15:29
14-06-2020 16:40
Moran Podaj nam numer Twojego zgłoszenia. Przekażemy sprawę do odpowiedniego działu.
14-06-2020 19:30
14-06-2020 19:33
Simon86 Możemy nie zaksięgować pieniędzy w przypadku, gdy na koncie jest zajęcie egzekucyjne. Wtedy udostępnimy je dopiero w poniedziałek.
Jeśli nie masz zajęcia na swoim koncie, to proszę, zadzwoń do nas pod numer 32 357 00 12. Przyjmiemy zgłoszenie.
To samo na telefonach ASUS. Kiedy zostanie to naprawione. Przecież gotowa aplikacja nie powinna mieć takich problemów.
10-12-2023Dzień dobry.
Patrzę na tabelę opłat i wychodzi mi na to, że złożenie zgody jest darmowe. Nie widzę także aby była pobierana opłata za dostarczenie zgody do odbiorcy przez bank. Same wykonanie transakc
... 09-12-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |