Odpowiedz

Zatrzymane pieniądze w wpłatomacie

W dniu wczorajszym wpłatomat w Cieszynie na ulicy Menniczej zatrzymał mi kwotę 4 tysięcy złotych bez żadnego potwierdzenia. Sprawa została zgłoszona na infolinii numer sprawy 008832/032020. Jednak termin rozpatrzenia został określony do dnia 29.03.2020. Pieniądze miały być przeznaczone na opłaty, które muszę wykonać jak najlepiej. Czy jest możliwość przyspieszenia sprawy. Ponad dwa tygodnie rozpatrywanie sprawy to stanowczo zbyt długi termin na to aby móc odzyskać swoje własne pieniądze. Proszę o pomoc i przyspieszenie sprawy.
Odpowiedz
0 Lajków
karolina90
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
11-03-2020
Wiadomość 1 z 13 (5 939 wyświetleń)

Re: Zatrzymane pieniądze w wpłatomacie

Przekazałam wiadomość do naszych specjalistów z prośbą o przyspieszenie Twojej sprawy. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
121
04-09-2015
Wiadomość 2 z 13 (5 927 wyświetleń)

Re: Zatrzymane pieniądze w wpłatomacie

Proszę, sprawdź w wiadomościach Moim ING czy otrzymałaś jakieś nowe informacje w swojej sprawie. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 3 z 13 (5 908 wyświetleń)

Re: Zatrzymane pieniądze w wpłatomacie

Tak otrzymałam wiadomość. Dziękuje bardzo za przyspieszenie sprawy.
Odpowiedz
0 Lajków
karolina90
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
11-03-2020
Wiadomość 4 z 13 (5 883 wyświetleń)

Re: Zatrzymane pieniądze w wpłatomacie

[ Edytowane ]

czy odzyskała Pani pieniądze ? pytam ponieważ mam taka samą sytuację tylko że w łodzi, wpłaciłem 2100 zł i wpłatomat mi nie zaksięgował zgłosiłem na infolinię reklamację i 2-tyg. na rozparzenie to jest jakiś absurd. W zeszłym roku jesienią miałem podobną sytuacje ale pieniądze odzyskałem praktycznie od razu. 

Odpowiedz
0 Lajków
jacek1981
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
23-03-2020
Wiadomość 5 z 13 (5 635 wyświetleń)

Re: Zatrzymane pieniądze w wpłatomacie

Dwa tygodnie to czas maksymalny, zazwyczaj w przypadku błędu wpłatomatu dość szybko rozpatrują reklamacje
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 13 (5 628 wyświetleń)

Re: Zatrzymane pieniądze w wpłatomacie

Mnie również pożarło 2520 złotych. Pieniądze przeznaczone są na opłaty. Zgłosiłam sprawę i czekam... Sprawa ma być zamknięta do 2 lipca 2020. Jeżeli uda mi się odzyskać moje pieniądze; będzie to cud nad Wisłokiem. Nie wierzę w przypadkowość takich sytuacji; mamy 21 wiek i super systemy informatyczne. Od tego momentu już zawsze będę dokonywała wpłat i wypłat w OKIENKU
Odpowiedz
0 Lajków
Moran
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-06-2020
Wiadomość 7 z 13 (4 850 wyświetleń)

Re: Zatrzymane pieniądze w wpłatomacie

Moran Podaj nam numer Twojego zgłoszenia. Przekażemy sprawę do odpowiedniego działu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 8 z 13 (4 837 wyświetleń)

Re: Zatrzymane pieniądze w wpłatomacie

Witam ! Ja dzisiaj to jest o godzinie 18.04 dnia 14.06.2020 wplacilem we wplatomacie w Bydgoszczy kwota 520 zl dostałem potwierdzenie Ale ani nie ma pieniedzy na koncie ani nawet w historii ..w jaki sposób to zgłosić?bo na infolinię próbuje od godziny ale wątpię że mi się uda..pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Simon86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
14-06-2020
Wiadomość 9 z 13 (4 820 wyświetleń)

Re: Zatrzymane pieniądze w wpłatomacie

Simon86 Możemy nie zaksięgować pieniędzy w przypadku, gdy na koncie jest zajęcie egzekucyjne. Wtedy udostępnimy je dopiero w poniedziałek.
Jeśli nie masz zajęcia na swoim koncie, to proszę, zadzwoń do nas pod numer 32 357 00 12. Przyjmiemy zgłoszenie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 10 z 13 (4 817 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy