- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
08-12-2016 22:30
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zaczęliście przepędzać z banku klientów przedsiębiorców, pokazanie kont firmowych i osobistych na jednej stronie was przerosło, a jak ktoś wcześniej pisał spłata karty firmowej z rachunku osobistego to też taka nikomu nie potrzebna fanaberia, graficznie z biznesem nie ma nic wspólnego, raczej z przedszkolem.
Dziś zobaczyłem, że lista przelewów wzorcowych z możliwością pogrupowania i łatwego płacenia cyklicznych zobowiązań też waszym klientom ma nie być potrzebna. Mnie niestety jest wręcz niezbędna - taki jestem starodawny .... Lista odbiorców zamiast szablonów przelewów, to jest coś zupełnie innego i nie lepszego.
Wymyślać bankowość internetową bez szablonów ulubionych przelewów to kolejne mistrzostwo świata.
Jak tak to można było zniszczyć??
Rozumiem nawet, że przy takim "nowym" podejściu do klienta, nie przejmujecie się uwagami na tym forum, mało popularne.
Ale żeby nie przejąć się komentarzami w sklepie Google Play z wyjątkową (na poziomie 2.0) oceną tej podobno opracowanej dla klientów aplikacji mobilnej, z liczba ocen najniższych na razie na poziomie 2,5 tys. użytkowników oraz powtarzanymi opiniami, że to również za zniszczenie dobrej strony internetowej??
(Stara aplikacja niemal pięć gwiazdek i wszędzie komentarze takie jak tutaj.)
Mistrzostwo świata.
Miałem na przestrzeni lat kilka kont, lokaty, kredyty, konta innych członków rodziny (żona jeszcze nieświadoma - nie widziała jeszcze kółeczek, zniszczenia czytelności i intuicyjności, schowania finansów firmowych, listy szablonów itp.), jak nie chcecie to nie.
Są takie banki, nawet sporo, które walczą o klienta w inny sposób niż utrudniając korzystanie z własnych usług i wielu z nas mało dla was ważnych klientów właśnie szuka/znajduje wyjście. Sam już też aktywnie szukam.
Chociaż szkoda, wcześniej było bardzo OK. Teraz nie da się korzystać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-12-2016 22:51
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zalogowałem się do Portalu Klienta ING Lease.
Tam też wkroczyło nowe ..
Kolorystyka, czcionka, nowy układ ..
I co? nie ma zadnego kółka, są normalne czytelne układy graficzne i informacje na pierwszy rzut oka jasne i czytelne.
Układ tabel można jednak zastosować na stronie internetowej w tej korporacji ...
Czyli można? Można.
(chyba, bo krótko sprawdzałem, a teraz juz niedowierzam.)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-12-2016 15:09
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
mcumberpl pisze:
Załośnie to bym tego nie nazwał. Oczekiwałbym raczej propozycji jak to zmienić. Dyskusja często prowadzi do ciekawych pomysłów.
Człowieku to się rozmawia o gotowym produkcie , a nie PROJEKCIE !
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-12-2016 15:38
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
somv pisze:
Pisałem o problemie już w lipcu, potem dwa razy w październiku, a w szczegółach karty jak źle pokazywało kwotę transakcji w bieżącym okresie rozliczeniowym, tak dalej źle pokazuje. W starej wersji systemu wartości są prawidłowe. Moderator AgnieszkaBin napisała, że to sprawdzicie. Czy ktoś faktycznie się tym zainteresował?
@somv Problem o którym piszesz został już przez nas wyprowadzony. Suma transakcji pozwalających uniknąć miesięcznej opłaty za kartę wyświetlana jest poprawnie.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-12-2016 16:44
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ŁukaszW pisze:
somv pisze:Pisałem o problemie już w lipcu, potem dwa razy w październiku, a w szczegółach karty jak źle pokazywało kwotę transakcji w bieżącym okresie rozliczeniowym, tak dalej źle pokazuje. W starej wersji systemu wartości są prawidłowe. Moderator AgnieszkaBin napisała, że to sprawdzicie. Czy ktoś faktycznie się tym zainteresował?
@somv Problem o którym piszesz został już przez nas wyprowadzony. Suma transakcji pozwalających uniknąć miesięcznej opłaty za kartę wyświetlana jest poprawnie.
A to ciekawe, co Pan pisze. Dlaczego dostałem dziś dwie wiadomości o rozliczeniu karty? Są różnej treści, wiec stary i nowy system działają jednocześnie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
13-12-2016 16:33
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mtommi Musielibyśmy przeanalizować Twój konkretny przypadek. Proszę, napisz do nas przez zakładkę Wiadomości w usłudze Moje ING lub zadzwoń 32 357 00 69.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-12-2016 09:29
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
MonikaC pisze:@mtommi Musielibyśmy przeanalizować Twój konkretny przypadek. Proszę, napisz do nas przez zakładkę Wiadomości w usłudze Moje ING lub zadzwoń 32 357 00 69.
Ależ oczywiście, że napisałem. Podziękowano. Doświadczenie podpowiada mi, że na tym się skończy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-12-2016 09:55
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ING Liczą się ludzie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-12-2016 08:28
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety ING zmusza od pewnego czasu w szybkich przelewach (payu?) do oglądania nowej wersji bankowości internetowej. Po każdej wykonanej w nowym systemie płatności widzę błąd:
Whitelabel Error Page This application has no explicit mapping for /error, so you are seeing this as a fallback.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-12-2016 11:18
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@dawidt Czy komunikat błędu pojawia się na różnych przeglądarkach czy cały czas korzystasz z jednej?
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość