czy mogę w jakiś sposób w bankowości online wygenerować wyciąg obejmujący także transakcje na koncie oszczędnościowym Bonus, które po wygaśnięciu zostało automatycznie zamknięte? Nie widzę nigdzie takiej opcji, wygląda na to, że po zamknięciu tego konta utraciłem też dostęp do historii rachunku.
Przelewy z konta oszczędnościowego a pełnomocnictwo
Witam,
czy przelewy z konta OKO Bonus, którego nie jestem właścicielem, ale do którego mam pełnomocnictwo, bezpośrednio na mój rachunek w ING, są bezpłatne? Przelewy wewnętrzne między własnymi kontami oszczędnościowymi i rozliczeniowymi są bezpłatne, tylko czy rachunki z pełnomocnictwem też traktowane są jako własne?
czy w sytuacji, w której klient A udziela pełnomocnictwa do swojego konta klientowi B, a ten na swoim koncie ma ustanowione pełnomocnictwo dla C, ten ostatni widzi u siebie w bankowości internetowej stan konta A i może rozporządzać zgromadzonymi na nim środkami?
Pisałem o problemie już w lipcu, potem dwa razy w październiku, a w szczegółach karty jak źle pokazywało kwotę transakcji w bieżącym okresie rozliczeniowym, tak dalej źle pokazuje. W starej wersji systemu wartości są prawidłowe. Moderator AgnieszkaBin napisała, że to sprawdzicie. Czy ktoś faktycznie się tym zainteresował?
@somv Problem o którym piszesz został już przez nas
Pisałem o problemie już w lipcu, potem dwa razy w październiku, a w szczegółach karty jak źle pokazywało kwotę transakcji w bieżącym okresie rozliczeniowym, tak dalej źle pokazuje. W starej wersji systemu wartości są prawidłowe. Moderator AgnieszkaBin napisała, że to sprawdzicie. Czy ktoś faktycznie się tym zainteresował?
@somv obecnie system powinien pokazywać poprawną wartość.
Moje ING dalej nie pokazuje poprawnej kwoty transakcji bezgotówkowych. W tym miesiącu wydane zostało kartą łącznie 216 zł (i taką też kwotę widać w starej wersji), nantomiast Moje ING w polu "Transakcje bezgotówkowe w bieżącym miesiącu" pokazuje wartość 45 zł (to wartość pierwszej z transakcji zaksięgowanej na koncie 1.10). Co
Dalej nowy system błędnie pokazuje kwotę transakcji kartą w danym miesiącu rozliczeniowym. Mamy już 2 października, a w szegółach karty dalej widnieje kwota z poprzedniego miesiąca jako suma transakcji w bieżącym okresie rozliczeniowym. Po przełączeniu się na starą wersję wszystko jest ok.
Sprawa kolejna - Informacja o kartach - mam nowy okres rozliczeniowy.
W poprzednim miesiącu kartą wykonano transakcje powyżej progu i nie została naliczona prowizja.
Tym czasem w informacji o karcie mamy prawidłowe informacje o transakcjach w poprzednim miesiącu (czyli czerwiec przed 29), wartość transakcji w tym miesiącu (w tym blokady), brakującą kwotę i błędnie wskazaną datę najbl
1. Czy zastrzeżenie karty wiąże się z jakimiś opłatami?
2. Czy po zastrzeżeniu karty mogę nie zamawiać nowej, rezygnując tym samym z karty debetowej do konta? 3. Czy opłata miesięczna za korzystanie z karty przestanie być naliczana w momencie zastrzeżenia karty w BankOnLine?