O mtommi

mtommi
18 Polubień
0 Rozwiązań
65 Postów
Re: Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

Marcela1234 pisze:
Tyle szumu o to, ze ktoś nie potrafi sobie przypilnować ważności dowodu. Jak widać powyżej już dużo razy ktoś Ci to próbuje wytłumaczyć, ale jak grochem o ścianę.

Marcela, weź przeczytaj uważnie, bo trolujesz i mydlisz wątek. Nowy dowód miałem na czas. Umiem pilnować ważności dokumentów.

To ING nie dopilnował, aby mieć w w zbiorze danych datę ważności dowodu. W wyniku mojej reklama

...
0
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
Re: Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

Przeczytaj proszę uważnie. Bank prowadzi rejestr danych jakie na Twój temat posiada i przetwarza: imię, nazwisko, wykształcenie, miejsce pracy, adresy, email, telefony, numer i serię DO, itp... dziesiątki pozycji. (Prowadzenie takich rejestrów wynika z ustawy o ochronie danych osobowych) I nie było tam daty ważności DO,  zapewne przez przeoczenie (ale może celowe wyłączenie) Napisałem o tym do ban

...
3
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
Re: Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

Dostałem odpowiedź na reklamację. Ubawiłem się, przyznam, wynika z niej bowiem, że pracowniy ING ją rozpatrujący mają ogromy problem z czytaniem ze zrozumieniem, lub też czytać nie potrafią. Usiłują też wprowadzić mnie w błąd pisząc:

 

"Szanowny Panie, ustawa o dowodach osobistych, jaka weszła w życie 6 sierpnia 2010 roku (Dz.U. 2010 Nr 167 poz. 1131), konkretnie definiuje, kiedy dowód osobisty jest

...
5
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
Re.: Czas oczekiwania na odpowiedź

Z mojego doświadczenia: od kilku godzin do mniej więcej dwóch dni. Większość odpowiedzi pojawia się w nastepnym dniu roboczym.

Nie zawsze oczywiście jest to odpowiedź na problem, czasem tylko przyjęcie reklamacji.

1
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
Re: Re.: Regulacja MiFID II

DarekN pisze:
Naszą intencją nie jest blokowanie dostępu do konta maklerskiego.

Ale konto jest zablokowane. Więc proszę uprzejmie mnie nie rozśmieszać intencjami, dobrze? Dodatkowo 2 maklerów i 2 pracowników infolinii nie było w stanie wskazać mi podstawy blokowania rachunku w przypadku nieudzielenia odpowiedzi na ankietę. Zadam więc uzasadnione pytanie: czy Wy czytacie swoje regulaminy?

 

Punkt 8 art

...
0
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
Re: Re.: Regulacja MiFID II

A możecie mi Państwo wyjaśnić dlaczego mam zablokowany dostęp do aplikacji Makler, dopóki nie wypełnię ankiety?

 

Jakiś punkt w regulaminie, czy ponownie blokujecie konto bez udokumentowanej podstawy? Bo ani Państwa infolinia, ani maklerzy nie są w stanie wytłumaczyć dlaczego, poza powołaniem się na mityczną regulację MiFID II. Przypominam, że ta dyrektywa obowiązuje od 3 stycznia 2018, więc nie wie

...
2
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
Re: Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

Pani Agnieszko,

 

Sytuacja jest nieco bardziej skomplikowana, skoro ING w dalszym ciągu nie jest w stanie ustosunkować się do moich reklamacji w tym zakresie:

"nasze stanowisko w zgłoszonej sprawie jest obecnie analizowane. Naszą odpowiedź przekażemy łącznie na wszystkie Pana zgłoszenia. Dlatego wydłużany termin oczekiwania do 13 kwietna 2018 roku"

 

 

0
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
Re.: Wątki wiadomości

ErRoR pisze:
Ja miałem z tym mały problem, bo Pani nie chciała przgjąć zgłoszenia. Mam nadzieję że uda sie technikom coś w tej sprawie zrobić

 

Formalnie nie ma czegoś takiego, że Pani nie chciała przyjąć zgłoszenia. Bank ma obowiązek przyjąć reklamację i się do niej ustosunkować w wymaganym regulaminem terminie. 

Nieprzyjęcie zgłoszenia, w tym przypadku reklamacyjnego jest naruszeniem umowy o prowadz

...
12
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
Re: Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

Uprzejmie informuję Szanowną Społeczność, że Bank zmienił w dniu 24.02.2018 zakres przetwarzanych danych i dodał datę ważności dowodu osobistego do rejestru. 

Oczywiście ING mnie o tym nie poinformował, bo kogoś kto jest ich klientem od >20 lat mają serdecznie w poważaniu. Niepoinformowanie może stanowić naruszenie, a na pewno nie jest dobrą praktyką biznesową.

Dodanie tej danej to najważniejsze pot

...
7
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
Re.: Pytanie

source pisze:
Pamietam ze otwierając temat zadałeś pytanie 

Nie otwierałem tematu.

:-)

 

0
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
Re.: Pytanie

source pisze:

Weż dzień urlopu.

Jak każdy normalny człowiek, gdy idzie załatwiać sprawy administracyjno-biurowe.

Przecież to jest w twoim interesie, niczyim innym. 



Ha ha. Jak chcę podpisać umowę to online, przez telefon, jakkolwiek 24/7. Gdy chcę zrezygnować z produktu to zapraszamy do oddziału, w godzinach od do. 

Jak ING zmianę regulaminu wysyła, to w bankowości elektronicznej bo to pewny i wiarygod

...
2
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
Re: Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

@Palemka84 nie da się zaktualizować dowodu bez podania daty ważności nowego. A jak już ustaliliśmy na na podstawie zakresu danych w zbiorze: "Zbiór Klientów ING Banku Śląskiego Spółka Akcyjna" bank nie może przetwarzać daty ważności dowodu osobistego, bo nie ma tego w zakresie. 

 

Gdyby było inaczej, to przecież bank odpowiedziałby na moje reklamacje i wytłumaczył dlaczego robi to co robi. A na razi

...
11
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
Re: Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

O, zablokowaliście mi dziś rachunek. Chciałem wpisać serię i numer nowego dowodu osobistego, ale system nie przepuszcza bez podania daty ważność DO, co do której uprzejmie przypominam, jesteśmy zgodni, że bank nie może jej przetwarzać zgodnie ze swoim jawnym zbiorem danych przetwarzanych.

Wobec tego złożyłem reklamację na ową systemową blokadę i złamanie przez Bank umowy o świadczenie usług drogą i

...
1
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
Re: Re.: Gdzie aktualnie szukać możliwości zmiany limitów transakcyjnych ?

KatarzynaA pisze:
Trudno jest mi odpowiedzieć co mogło być przyczyną takiej sytuacji. Nie mieliśmy podobnych zgłoszeń w tym temacie. Cieszę się, że opcja już jest u Ciebie dostępna. 

 

Sprawa jest bardzo prosta. Zmieniliście system i nie przygotowaliście instrukcji. Zbyt trudne? 

Żeby nie było, złożyłem reklamację i dostałem odpowiedź, że instrukcji nie ma.

 

6
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
Re: Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

AgnieszkaBin pisze:

@mtommi Te dane są wskazane w zarejestrowanym zbiorze w GIODO. Informacja na stronie zostanie zaktualizowana.


Ostatnia aktualizacja na stronie pliku https://www.ingbank.pl/_fileserver/item/1119336 na stronie  https://www.ingbank.pl/indywidualni/tabele-i-regulaminy/regulacje/ochrona-danych-osobowych jest z dnia 30.05.2017. 

Jeżeli aktualizujecie dane w zbiorze GIODO, a nie robicie

...
0
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
Re: Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

Pytanie jest inne. Jakim prawem bank przetwarza daną; termin ważności dowodu osobistego? Innymi słowy bank nie ma prawa wiedzieć kiedy kończy się ważność mojego dowodu, bo nie ma tego w rejestrze danych jakie na mój temat może przetwarzać.

Żeby nie było: reklamację zgłosiłem, odpowiedzi nie ma.....

 

W rejestrze jawnym takiej danej NIE MA. Będzie bardzo ciekawie kiedy zablokujecie mi konto, bo ja now

...
2
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
Re.: Konto osobiste Direct dla dzieci w wieku 13-18

mcumberpl pisze:

Przy danych dziecka masz "Wpisz dane dziecka i załącz dokumenty potwierdzające jego tożsamość - zdjęcie lub skan dowodu osobistego lub aktu urodzenia dziecka."

Nie wiem czy to kwestia indywidualna ale w przypadku tego rachunku ja mogę załatwić wszystko przez Moje ING.


Z całym szacunkiem, ale załączanie skanu DO, choćby nawet tymczasowego jest wyjątkowo nieprzemyślaną czynnością. Po c

...
1
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
Re: Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

Witam,

Z pewnością dokonają Państwo zmiany, bowiem obecna sytuacja jest ujmijmy to wątpliwa. W szczególności, że otrzymałem zakres moich danych jakie bank przetwarza i gdyby było tak jak Pan pisze to istniałaby zgodność pomiędzy zakresem zgłoszonym, przetwarzanym teoretycznie i w rzeczywistości. A jak wskazują dowody takiej zgodności nie ma. 

 

Ustawę znam. Tylko nie odnosi się Pan do tego, że bank p

...
0
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
Re: Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

Panie MarcinieB,

 

Ciekawy wpis, ale diabeł tkwi w szczegółach. Otóż dlaczego ING przetwarza taką daną jak termin ważności DO, skoro według mnie nie ma tego w rejestrze?

Proszę uprzejmie sprawdzić: "Zakres danych przetwarzanych w zbiorze"

https://www.ingbank.pl/_fileserver/item/1119336

 

Złożyłem w tej kwestii reklamację i jak na razie ING milczy.

 

A sprawa będzie ciekawa, bo jeżeli się potwierdzi, że te

...
31
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
Re: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Ja już złożyłem na to reklamację. Oprócz informacji tu, na forum należy bezwzględnie składać formalną reklamację.

Pozdrawiam,

 

1
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Podobnie jak ja. Założyłem rachunek w Banku Śląskim, jeszcze wtedy o ING nikt nie słyszał...

 

 

 

68
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
Re: Re.: awaria?

alz pisze:
Windows 10?? Wcale mnie to nie dziwi bo bank chce być na "fali", a małolaty do których szczerzy się ING używają tylko ajfonów i ***jfonów z androidem. To i tak dobrze że nie masz BlackBerry bo by Cię wyśmiali.

Ja mam BlackBerry i właśnie mnie wyśmiewają.

 

A tak poważnie, to składajcie reklamacje na wszelkie niedostępności systemu. Bank raportuje potem liczbę reklamacji, dodatkowo jest to w

...
0
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

wojciech pisze:

A teraz pośmiejmy się razem: https:// www. ingbank .pl/aktualnosci?news_id=1102643-ing-najbardziej-cyfrowym-bankiem (cóż, link jak link - do waszej strony -- ciekawe czy moderator wytnie... lol):

 

ING Bank Śląski zajął pierwsze miejsce w konkursie e-Commerce Polska Awards w kategorii Najbardziej Cyfrowy Bank.
W konkursie nagradzane są firmy, które w sposób najlepszy i najszybszy dost
...
81
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
Re.: Numer karty oraz kod CVV

Możesz. Dostaniesz sms z kodem weryfikacyjnym i pokaże Ci na stronie pełny numer i CVV.

Miłej zabawy z szukaniem tej opcji między kółeczkami średniej wielkości :-)

1
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Oj, chyba nie do końca. Mam 24" monitor 1920x1200 i super szybkie łącze. Co chwilę kółeczko mi mieli przy otwieraniu poszczególnych zakładek, a informacje nie mieszczą się na jednym ekranie. Jak już pisałem Ich ING nadaje się dla użytkowników z jednym kontem, jedną kartą i akcjami maksymalnie 3 spółek. 

Otwarłem już konto w innym banku, ale zanim całkiem przemigruję złożę jeszcze kilka reklamacji..

...
92
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎13-04-2016 11:08
Data ostatnich odwiedzin ‎18-05-2018 12:20
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 65
Łączna liczba otrzymanych Lajków 18
Posty, które lubię