05-04-2018 09:30
05-04-2018 15:16
Z mojego doświadczenia: od kilku godzin do mniej więcej dwóch dni. Większość odpowiedzi pojawia się w nastepnym dniu roboczym.
Nie zawsze oczywiście jest to odpowiedź na problem, czasem tylko przyjęcie reklamacji.
05-04-2018 15:51
05-04-2018 16:58 | Edytowano: 05-04-2018 16:59
Staramy się odpowiadać jak najszybciej. W sytuacji dużej ilości zapytań ze strony naszych klientów, czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć.
05-04-2018 17:13
06-04-2018 15:44
07-04-2018 16:08
Robimy co w naszej mocy aby jak najszybciej odpowiadać na wiadomości. W sytuacji, gdy wpłynęło do nas dużo wiadomości, czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć nawet do kilku dni.
07-04-2018 16:17
Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti
... 02-01-2025Przykro nam z powodu Twojej opinii. W szczegółach promocji podajemy maksymalną kwotę do jakiej obowiązuje oprocentowanie podwyższone po spełnieniu warunków promocji. Na stronie oferty w Moim ING przed
... 02-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |