05-04-2018 09:30
05-04-2018 15:16
Z mojego doświadczenia: od kilku godzin do mniej więcej dwóch dni. Większość odpowiedzi pojawia się w nastepnym dniu roboczym.
Nie zawsze oczywiście jest to odpowiedź na problem, czasem tylko przyjęcie reklamacji.
05-04-2018 15:51
05-04-2018 16:58 | Edytowano: 05-04-2018 16:59
Staramy się odpowiadać jak najszybciej. W sytuacji dużej ilości zapytań ze strony naszych klientów, czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć.
05-04-2018 17:13
06-04-2018 15:44
07-04-2018 16:08
Robimy co w naszej mocy aby jak najszybciej odpowiadać na wiadomości. W sytuacji, gdy wpłynęło do nas dużo wiadomości, czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć nawet do kilku dni.
07-04-2018 16:17
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |