05-04-2018 09:30
05-04-2018 15:16
Z mojego doświadczenia: od kilku godzin do mniej więcej dwóch dni. Większość odpowiedzi pojawia się w nastepnym dniu roboczym.
Nie zawsze oczywiście jest to odpowiedź na problem, czasem tylko przyjęcie reklamacji.
05-04-2018 15:51
05-04-2018 16:58 | Edytowano: 05-04-2018 16:59
Staramy się odpowiadać jak najszybciej. W sytuacji dużej ilości zapytań ze strony naszych klientów, czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć.
05-04-2018 17:13
06-04-2018 15:44
07-04-2018 16:08
Robimy co w naszej mocy aby jak najszybciej odpowiadać na wiadomości. W sytuacji, gdy wpłynęło do nas dużo wiadomości, czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć nawet do kilku dni.
07-04-2018 16:17
Wystarczy, że zgłosisz taką sytuację - telefonicznie (32 357 00 76) lub w naszej placówce bankowej. Następnie od razu możemy przyjąć od Ciebie nowy wniosek - podczas tego samego kontaktu. Nie potrzeb
... 20-05-2022Zgodnie z aktualnym Komunikatem dla użytkowników Systemu bankowości internetowej w zakresie wymagań technicznych dla systemu bankowości internetowej minimalna wersja systemu Windows to wersja 7. Ten K
... 19-05-2022