05-04-2018 09:30
05-04-2018 15:16
Z mojego doświadczenia: od kilku godzin do mniej więcej dwóch dni. Większość odpowiedzi pojawia się w nastepnym dniu roboczym.
Nie zawsze oczywiście jest to odpowiedź na problem, czasem tylko przyjęcie reklamacji.
05-04-2018 15:51
05-04-2018 16:58 | Edytowano: 05-04-2018 16:59
Staramy się odpowiadać jak najszybciej. W sytuacji dużej ilości zapytań ze strony naszych klientów, czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć.
05-04-2018 17:13
06-04-2018 15:44
07-04-2018 16:08
Robimy co w naszej mocy aby jak najszybciej odpowiadać na wiadomości. W sytuacji, gdy wpłynęło do nas dużo wiadomości, czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć nawet do kilku dni.
07-04-2018 16:17
Dzień dobry,
mam pytanie o program Priority Pass do karty kredytowej - Platynowej Mastercard.
Gdy zakładałem kartę wejścia dla posiadacza karty były nielimitowane, a wejścia dla gościa kosztowało 32 US
... 04-01-2025Dzień dobry,
mam ten sam problem, wpisuje dane logowania i strona ING kręci kółko i nie odpala się, to się zaczęło dziać gdy raz wyczyściłem ciasteczka.
Teraz nie pomaga żadne czyszczenie ciasteczek, t
... 03-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |