Odpowiedz

Re: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

[ Edytowane ]

Niestety, pieniądze na koncie spadły, a po raz pierwszy i drugi, to znaczy, zostały dwukrotnie zapisane na koncie.

 

Jeszcze jeden przykład

Odpowiedz
0 Lajków
SPEC1AL1ST
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
24-11-2017
Wiadomość 11 z 16 (10 178 wyświetleń)

Re: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Tak jak napisał wcześniej Marcin przez nasze forum nie jesteśmy w stanie jednoznacznie się do tego odnieść. Prześlij do nas wiadomość przez Moje ING lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 32 357 00 12. Sprawdzimy to dla Ciebie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 12 z 16 (10 081 wyświetleń)

Re: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Ja już złożyłem na to reklamację. Oprócz informacji tu, na forum należy bezwzględnie składać formalną reklamację.

Pozdrawiam,

 

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 13 z 16 (9 966 wyświetleń)

Re: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Na forum możemy rozmawiać o problemach, dowiadywać się o sposobie ich rozwiązania. 

Jednak indywidualny incydent należy zgłaszać osobiście. To poniekąd oczywiste Emotikon: Mrugający

Gdyby było inaczej za chwilę pojawiałyby się w tym miejscu loginy i hasła do Moje ING (oczywiście sam nie wierze, że ktoś by to zrobił, mimo to w życiu niczego nie należy wykluczać).

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 14 z 16 (9 921 wyświetleń)

Re.: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Mam ten sam problem. W sobotę wyciągnęłam z konta 730zł - całą kwotę jaką miałam dostępną, a dziś pojawiła się druga taka transakcja i moje saldo to -730zł.
Odpowiedz
0 Lajków
sanmet91
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-12-2019
Wiadomość 15 z 16 (6 813 wyświetleń)

Re.: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Czy na Twoim koncie nadal występuje ta sytuacja?

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 16 z 16 (6 784 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy