Odpowiedz

Re: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

[ Edytowane ]

Niestety, pieniądze na koncie spadły, a po raz pierwszy i drugi, to znaczy, zostały dwukrotnie zapisane na koncie.

 

Jeszcze jeden przykład

Odpowiedz
0 Lajków
SPEC1AL1ST
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
24-11-2017
Wiadomość 11 z 16 (8 713 wyświetleń)

Re: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Tak jak napisał wcześniej Marcin przez nasze forum nie jesteśmy w stanie jednoznacznie się do tego odnieść. Prześlij do nas wiadomość przez Moje ING lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 32 357 00 12. Sprawdzimy to dla Ciebie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 12 z 16 (8 616 wyświetleń)

Re: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Ja już złożyłem na to reklamację. Oprócz informacji tu, na forum należy bezwzględnie składać formalną reklamację.

Pozdrawiam,

 

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 13 z 16 (8 501 wyświetleń)

Re: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Na forum możemy rozmawiać o problemach, dowiadywać się o sposobie ich rozwiązania. 

Jednak indywidualny incydent należy zgłaszać osobiście. To poniekąd oczywiste Emotikon: Mrugający

Gdyby było inaczej za chwilę pojawiałyby się w tym miejscu loginy i hasła do Moje ING (oczywiście sam nie wierze, że ktoś by to zrobił, mimo to w życiu niczego nie należy wykluczać).

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 14 z 16 (8 456 wyświetleń)

Re.: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Mam ten sam problem. W sobotę wyciągnęłam z konta 730zł - całą kwotę jaką miałam dostępną, a dziś pojawiła się druga taka transakcja i moje saldo to -730zł.
Odpowiedz
0 Lajków
sanmet91
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-12-2019
Wiadomość 15 z 16 (5 348 wyświetleń)

Re.: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Czy na Twoim koncie nadal występuje ta sytuacja?

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 16 z 16 (5 319 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Brak stanu kont po zalogowaniu się

Dzień dobry

Po zalogowaniu się nie widzę stanu kont.

Do niedawna było to w normalnym domyślnym widoku, obecnie jest poukrywane.

Można włączyć widok tabeli.

 

Czy jest opcja aby ten widok był domyślny ?

28-12-2024
Re.: Egzekucja a środki unijne

Szukam odpowiedzi tutaj. Na czacie już próbowałam. A zresztą już sobie sama pomogłam. Bo zleciłam zablokowane środki jako przelew wynagordzeń. I niestety dopiero teraz uzyskałam informację, że można o

...

28-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy nie łatwiej po prostu udostępnić tę funkcjonalność zamiast tak bez sensu kombinować? Przypominam, że bank ING pracuje nad tym zagadnieniem już ponad 6 lat. Wygląda to trochę tak, jakby w dziale IT

...

28-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy