24-11-2017 23:52 | Edytowano: 24-11-2017 23:57
Niestety, pieniądze na koncie spadły, a po raz pierwszy i drugi, to znaczy, zostały dwukrotnie zapisane na koncie.
Jeszcze jeden przykład
25-11-2017 21:55
Tak jak napisał wcześniej Marcin przez nasze forum nie jesteśmy w stanie jednoznacznie się do tego odnieść. Prześlij do nas wiadomość przez Moje ING lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 32 357 00 12. Sprawdzimy to dla Ciebie.
30-11-2017 10:32
Ja już złożyłem na to reklamację. Oprócz informacji tu, na forum należy bezwzględnie składać formalną reklamację.
Pozdrawiam,
01-12-2017 08:31
Na forum możemy rozmawiać o problemach, dowiadywać się o sposobie ich rozwiązania.
Jednak indywidualny incydent należy zgłaszać osobiście. To poniekąd oczywiste
Gdyby było inaczej za chwilę pojawiałyby się w tym miejscu loginy i hasła do Moje ING (oczywiście sam nie wierze, że ktoś by to zrobił, mimo to w życiu niczego nie należy wykluczać).
24-12-2019 00:31
24-12-2019 06:11
Czy na Twoim koncie nadal występuje ta sytuacja?
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024To, że ktoś nie umie drukować to od razu argument, że logo ING nie w kolorze? Przecież tylko głównie o logo chodzi.
Jakoś w mBanku mamy w kolorze do dzisiaj
27-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |