03-04-2017 17:09
Witam wszystkich,
Otóż mam pytanie dotyczące blokad na rachunku.
Chyba nie do końca rozumiem ich działanie.
Otóż po wypłacie gotówki z bankomatu, została nałożona blokada na wypłaconą kwotę - tu pełna jasność.
Na drug dzień sprawdziłem stan konta i faktycznie, saldo zostało pomniejszone o kwotę, która została zablokowana.
Jednak w dniu dzisiejszym kwota została pobrana ponownie. W efekcie w "Historii" widnieje zarówno blokada, jak i zaksięgowana kwota 50zł. Co za tym idzie, pobrano kwotę 2 razy. Czy dobrze rozumiem, że blokada zostanie zwolniona i kwota zostanie zwrócona?
Pozdrawiam
Adrian
03-04-2017 17:11
Wiemy o tym. Jesteśmy w trakcie zdejmowania podwójnych blokad. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy za powstałe utrudnienia.
03-04-2017 18:05
Czyli dobrze rozumując, zabraliście nam pieniążki i my dość, że ich nie mamy to jeszcze musimy się dowiadywać o tym z różnych źródeł, bo WAM nie chciało się nawet nas poinformować na oficjalnej stronie BANKU... Z takim podejściem do klienta to ja nie za bardzo chce mieć z państwem przyjemność współpracować.... Pytranie za sto punktów kiedy zamierzacie naprawić krzywdę ?? 640 zł w moim przypadku to nie 1 zł....
03-04-2017 18:08
Postaramy się to zrealizować do końca tego dnia. Jeszcze raz przepraszamy za powstałe utrudnienia.
24-11-2017 20:52
U mnie ten sam problem, zaraz pieniądze zostały zablokowane, a następnie są wielokrotnie odpisywane. Co powinienem zrobić?
24-11-2017 21:06
Skontaktuj się z nami: 32 357 00 12 lub napisz przez bankowość internetową. Wyjaśnimy to.
Przez forum nie mogę sprawdzić informacji w systemie bankowym.
24-11-2017 21:22
Cześć. Mam problem.
Niektóre z moich transakcji zostały natychmiast zablokowane, a następnie spisane.
Moje pieniądze zostały odpisane dwa razy.
Proszę zwrócić pieniądze.
Numer transakcji:
201732697303439161
201732697303444720
201732697303438973
201732797303445644
201732797303426385
201732797303425213
24-11-2017
21:55
– ostatnio edytowany
24-11-2017
21:57
przez
MarcinB
przykład [usunięty odnośnik]
24-11-2017 22:01
przykład
24-11-2017 23:48
Zrzut ekranu, który zamieściłeś, wskazuje, że zagraniczna płatność kartą została prawidłowo rozliczona.
Blokada wyszarzona jest już rozwiązana. Wskazuje to, że pieniądze zostały pobrane tylko raz z Twojego konta.
Jednak przez forum nie możemy sprawdzić informacji w systemie bankowym. Skontaktuj się z naszą infolinią lub przez bankowość internetową. Zweryfikujemy te płatności.
Witam,
dla kont osobistych istnieje możliwość kategoryzowania wydatków (edukacja, zdrowie, samochód, itp), natomiast nie ma czegoś takiego dla kont firmowych. Jedyne co jest to "wpływ", "wydatek" i "n
... 18-02-2025Żeby kredyt skrócił się o jedną ratę, to musisz tę ratę nadpłacić, czyli nadpłata musi wynosić tyle, ile wynosi część kapitałowa Twojej raty, albo nawet trochę więcej.
17-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 | |
1 |