03-04-2017 17:09
Witam wszystkich,
Otóż mam pytanie dotyczące blokad na rachunku.
Chyba nie do końca rozumiem ich działanie.
Otóż po wypłacie gotówki z bankomatu, została nałożona blokada na wypłaconą kwotę - tu pełna jasność.
Na drug dzień sprawdziłem stan konta i faktycznie, saldo zostało pomniejszone o kwotę, która została zablokowana.
Jednak w dniu dzisiejszym kwota została pobrana ponownie. W efekcie w "Historii" widnieje zarówno blokada, jak i zaksięgowana kwota 50zł. Co za tym idzie, pobrano kwotę 2 razy. Czy dobrze rozumiem, że blokada zostanie zwolniona i kwota zostanie zwrócona?
Pozdrawiam
Adrian
03-04-2017 17:11
Wiemy o tym. Jesteśmy w trakcie zdejmowania podwójnych blokad. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy za powstałe utrudnienia.
03-04-2017 18:05
Czyli dobrze rozumując, zabraliście nam pieniążki i my dość, że ich nie mamy to jeszcze musimy się dowiadywać o tym z różnych źródeł, bo WAM nie chciało się nawet nas poinformować na oficjalnej stronie BANKU... Z takim podejściem do klienta to ja nie za bardzo chce mieć z państwem przyjemność współpracować.... Pytranie za sto punktów kiedy zamierzacie naprawić krzywdę ?? 640 zł w moim przypadku to nie 1 zł....
03-04-2017 18:08
Postaramy się to zrealizować do końca tego dnia. Jeszcze raz przepraszamy za powstałe utrudnienia.
24-11-2017 20:52
U mnie ten sam problem, zaraz pieniądze zostały zablokowane, a następnie są wielokrotnie odpisywane. Co powinienem zrobić?
24-11-2017 21:06
Skontaktuj się z nami: 32 357 00 12 lub napisz przez bankowość internetową. Wyjaśnimy to.
Przez forum nie mogę sprawdzić informacji w systemie bankowym.
24-11-2017 21:22
Cześć. Mam problem.
Niektóre z moich transakcji zostały natychmiast zablokowane, a następnie spisane.
Moje pieniądze zostały odpisane dwa razy.
Proszę zwrócić pieniądze.
Numer transakcji:
201732697303439161
201732697303444720
201732697303438973
201732797303445644
201732797303426385
201732797303425213
24-11-2017 21:55 – ostatnio edytowany 24-11-2017 21:57 przez MarcinB
przykład [usunięty odnośnik]
24-11-2017 22:01
przykład
24-11-2017 23:48
Zrzut ekranu, który zamieściłeś, wskazuje, że zagraniczna płatność kartą została prawidłowo rozliczona.
Blokada wyszarzona jest już rozwiązana. Wskazuje to, że pieniądze zostały pobrane tylko raz z Twojego konta.
Jednak przez forum nie możemy sprawdzić informacji w systemie bankowym. Skontaktuj się z naszą infolinią lub przez bankowość internetową. Zweryfikujemy te płatności.
Żeby zamknąć IKE konieczna jest wizyta w placówce. Listę dostępnych placówek znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial
27-12-2024Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?
27-12-2024Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.
27-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |