Odpowiedz

Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Witam wszystkich,

Otóż mam pytanie dotyczące blokad na rachunku.
Chyba nie do końca rozumiem ich działanie.

Otóż po wypłacie gotówki z bankomatu, została nałożona blokada na wypłaconą kwotę - tu pełna jasność.
Na drug dzień sprawdziłem stan konta i faktycznie, saldo zostało pomniejszone o kwotę, która została zablokowana.

Jednak w dniu dzisiejszym kwota została pobrana ponownie.  W efekcie w "Historii" widnieje zarówno blokada, jak i zaksięgowana kwota 50zł. Co za tym idzie, pobrano kwotę 2 razy. Czy dobrze rozumiem, że blokada zostanie zwolniona i kwota zostanie zwrócona?

Pozdrawiam
Adrian

Odpowiedz
0 Lajków
adrianokg
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
03-04-2017
Wiadomość 1 z 16 (24 668 wyświetleń)

Re.: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Wiemy o tym. Jesteśmy w trakcie zdejmowania podwójnych blokad. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy za powstałe utrudnienia.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 16 (24 664 wyświetleń)

Re.: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Czyli dobrze rozumując, zabraliście nam pieniążki i my dość, że ich nie mamy to jeszcze musimy się dowiadywać o tym z różnych źródeł, bo WAM nie chciało się nawet nas poinformować na oficjalnej stronie BANKU... Z takim podejściem do klienta to ja nie za bardzo chce mieć z państwem przyjemność współpracować.... Pytranie za sto punktów kiedy zamierzacie naprawić krzywdę ?? 640 zł w moim przypadku to nie 1 zł....

Odpowiedz
0 Lajków
Ziomekzx9r
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-04-2017
Wiadomość 3 z 16 (24 611 wyświetleń)

Re.: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Postaramy się to zrealizować do końca tego dnia. Jeszcze raz przepraszamy za powstałe utrudnienia.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 16 (24 606 wyświetleń)

Re.: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

U mnie ten sam problem, zaraz pieniądze zostały zablokowane, a następnie są wielokrotnie odpisywane. Co powinienem zrobić?

Odpowiedz
0 Lajków
SPEC1AL1ST
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
24-11-2017
Wiadomość 5 z 16 (22 833 wyświetleń)

Re: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Skontaktuj się z nami: 32 357 00 12 lub napisz przez bankowość internetową. Wyjaśnimy to. 

Przez forum nie mogę sprawdzić informacji w systemie bankowym. 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 6 z 16 (22 826 wyświetleń)

Re: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Cześć. Mam problem.
Niektóre z moich transakcji zostały natychmiast zablokowane, a następnie spisane.
Moje pieniądze zostały odpisane dwa razy.
Proszę zwrócić pieniądze.
Numer transakcji:
201732697303439161
201732697303444720
201732697303438973
201732797303445644
201732797303426385
201732797303425213

Odpowiedz
0 Lajków
SPEC1AL1ST
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
24-11-2017
Wiadomość 7 z 16 (22 812 wyświetleń)

Re: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

[ Edytowane ]

przykład [usunięty odnośnik]

Odpowiedz
0 Lajków
SPEC1AL1ST
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
24-11-2017
Wiadomość 8 z 16 (22 775 wyświetleń)

Re: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Odpowiedz
0 Lajków
SPEC1AL1ST
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
24-11-2017
Wiadomość 9 z 16 (22 766 wyświetleń)

Re: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Zrzut ekranu, który zamieściłeś, wskazuje, że zagraniczna płatność kartą została prawidłowo rozliczona.

Blokada wyszarzona jest już rozwiązana. Wskazuje to, że pieniądze zostały pobrane tylko raz z Twojego konta. 

 

Jednak przez forum nie możemy sprawdzić informacji w systemie bankowym. Skontaktuj się z naszą infolinią lub przez bankowość internetową. Zweryfikujemy te płatności. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 10 z 16 (22 731 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nowe karty debetowe i kredytowe

ING Emotikon: Szczęśliwy To kiedy te nowe karty ?

10-11-2024
Re.: Hasło maskowane / partial password


@maszaikasza:

Nie, nie mam na myśli Keepassa. Korzystam z MacOS, ten ma wbudowany menadżer haseł Keychain/Passwords.

 


No tak. Wbudowany w systemy Apple, który od najnowszego IOS jest teraz Pękiem Kluczy

...

10-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Dzięki. To czekamy na szybkie wprowadzenie Emotikon: Mrugający

10-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy