Odpowiedz

Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Witam wszystkich,

Otóż mam pytanie dotyczące blokad na rachunku.
Chyba nie do końca rozumiem ich działanie.

Otóż po wypłacie gotówki z bankomatu, została nałożona blokada na wypłaconą kwotę - tu pełna jasność.
Na drug dzień sprawdziłem stan konta i faktycznie, saldo zostało pomniejszone o kwotę, która została zablokowana.

Jednak w dniu dzisiejszym kwota została pobrana ponownie.  W efekcie w "Historii" widnieje zarówno blokada, jak i zaksięgowana kwota 50zł. Co za tym idzie, pobrano kwotę 2 razy. Czy dobrze rozumiem, że blokada zostanie zwolniona i kwota zostanie zwrócona?

Pozdrawiam
Adrian

Odpowiedz
0 Lajków
adrianokg
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
03-04-2017
Wiadomość 1 z 16 (24 745 wyświetleń)

Re.: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Wiemy o tym. Jesteśmy w trakcie zdejmowania podwójnych blokad. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy za powstałe utrudnienia.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 16 (24 741 wyświetleń)

Re.: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Czyli dobrze rozumując, zabraliście nam pieniążki i my dość, że ich nie mamy to jeszcze musimy się dowiadywać o tym z różnych źródeł, bo WAM nie chciało się nawet nas poinformować na oficjalnej stronie BANKU... Z takim podejściem do klienta to ja nie za bardzo chce mieć z państwem przyjemność współpracować.... Pytranie za sto punktów kiedy zamierzacie naprawić krzywdę ?? 640 zł w moim przypadku to nie 1 zł....

Odpowiedz
0 Lajków
Ziomekzx9r
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-04-2017
Wiadomość 3 z 16 (24 688 wyświetleń)

Re.: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Postaramy się to zrealizować do końca tego dnia. Jeszcze raz przepraszamy za powstałe utrudnienia.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 16 (24 683 wyświetleń)

Re.: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

U mnie ten sam problem, zaraz pieniądze zostały zablokowane, a następnie są wielokrotnie odpisywane. Co powinienem zrobić?

Odpowiedz
0 Lajków
SPEC1AL1ST
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
24-11-2017
Wiadomość 5 z 16 (22 910 wyświetleń)

Re: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Skontaktuj się z nami: 32 357 00 12 lub napisz przez bankowość internetową. Wyjaśnimy to. 

Przez forum nie mogę sprawdzić informacji w systemie bankowym. 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 6 z 16 (22 903 wyświetleń)

Re: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Cześć. Mam problem.
Niektóre z moich transakcji zostały natychmiast zablokowane, a następnie spisane.
Moje pieniądze zostały odpisane dwa razy.
Proszę zwrócić pieniądze.
Numer transakcji:
201732697303439161
201732697303444720
201732697303438973
201732797303445644
201732797303426385
201732797303425213

Odpowiedz
0 Lajków
SPEC1AL1ST
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
24-11-2017
Wiadomość 7 z 16 (22 889 wyświetleń)

Re: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

[ Edytowane ]

przykład [usunięty odnośnik]

Odpowiedz
0 Lajków
SPEC1AL1ST
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
24-11-2017
Wiadomość 8 z 16 (22 852 wyświetleń)

Re: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Odpowiedz
0 Lajków
SPEC1AL1ST
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
24-11-2017
Wiadomość 9 z 16 (22 843 wyświetleń)

Re: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Zrzut ekranu, który zamieściłeś, wskazuje, że zagraniczna płatność kartą została prawidłowo rozliczona.

Blokada wyszarzona jest już rozwiązana. Wskazuje to, że pieniądze zostały pobrane tylko raz z Twojego konta. 

 

Jednak przez forum nie możemy sprawdzić informacji w systemie bankowym. Skontaktuj się z naszą infolinią lub przez bankowość internetową. Zweryfikujemy te płatności. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 10 z 16 (22 808 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy