Odpowiedz

Re: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

[ Edytowane ]

Niestety, pieniądze na koncie spadły, a po raz pierwszy i drugi, to znaczy, zostały dwukrotnie zapisane na koncie.

 

Jeszcze jeden przykład

Odpowiedz
0 Lajków
SPEC1AL1ST
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
24-11-2017
Wiadomość 11 z 16 (9 161 wyświetleń)

Re: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Tak jak napisał wcześniej Marcin przez nasze forum nie jesteśmy w stanie jednoznacznie się do tego odnieść. Prześlij do nas wiadomość przez Moje ING lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 32 357 00 12. Sprawdzimy to dla Ciebie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 12 z 16 (9 064 wyświetleń)

Re: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Ja już złożyłem na to reklamację. Oprócz informacji tu, na forum należy bezwzględnie składać formalną reklamację.

Pozdrawiam,

 

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 13 z 16 (8 949 wyświetleń)

Re: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Na forum możemy rozmawiać o problemach, dowiadywać się o sposobie ich rozwiązania. 

Jednak indywidualny incydent należy zgłaszać osobiście. To poniekąd oczywiste Emotikon: Mrugający

Gdyby było inaczej za chwilę pojawiałyby się w tym miejscu loginy i hasła do Moje ING (oczywiście sam nie wierze, że ktoś by to zrobił, mimo to w życiu niczego nie należy wykluczać).

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 14 z 16 (8 904 wyświetleń)

Re.: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Mam ten sam problem. W sobotę wyciągnęłam z konta 730zł - całą kwotę jaką miałam dostępną, a dziś pojawiła się druga taka transakcja i moje saldo to -730zł.
Odpowiedz
0 Lajków
sanmet91
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-12-2019
Wiadomość 15 z 16 (5 796 wyświetleń)

Re.: Blokady na rachunku, podwójne księgowanie

Czy na Twoim koncie nadal występuje ta sytuacja?

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 16 z 16 (5 767 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

Dla mnie wycofanie paczek to już zdecydowanie za dużo na moje nerwy. Najpierw była nowa piękna aplikacja i brak możliwości logowania na telefonie dla kilku firm, potem problem z odświeżaniem po imporc

...

20-05-2025
Re.: OKO dziecka

Musisz iść do sądu innej możliwości nie ma

20-05-2025
Re: Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

@ArekK Doskonale rozumieją tylko nie ma odpowiedniej woli. W ING Business paczek jakoś nie likwidują (tam paczki nawet split payment mają).

20-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy